Vraag

niet kunnen klaarkomen

  • 6 May 2021
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een meisje van 15 en kan al 2 jaar niet klaarkomen. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen ik denk dat ik niet kan klaarkomen.  Ik heb al een luchtdrukvibrator gekocht, bij al mn vriendinnen werkt het behalve bij mij. Ik wil eigenlijk niet naar de dokter, heeft iemamd nog tips of weet wat ik moet doen?


4 reacties

hoihoi

 

zelf ben ik geen meisje maar ik zou toch aanraden om naar een dokter te gaan. in het begin is het misschien een beetje awkward maar hun zien dat soort dingen bijna elke dag.

hoihoi

 

zelf ben ik geen meisje maar ik zou toch aanraden om naar een dokter te gaan. in het begin is het misschien een beetje awkward maar hun zien dat soort dingen bijna elke dag.

Dankje voor je reactie maar ik heb voor mezelf gezegd dat ik daar nog even mee wil wachten

Tot die tijd hoop ik dat een meisje met ervaring hier nog op kan reageren.

Reputatie 4
Badge +3

Het is niet gek veel mensen hebben dit . En mechin ben je als klaar gekomen. Klaar komen is namelijk ook bij iedereen anders dus misschien  verwacht je iets anders dan het bij jouw is. Maar ookal heb je het nog niet gehad is het niet erg. Je kan Meer ding poderen, zoals meer inje vagina,of podeer je g plek tevinden of gwoone vidrators of andere manieren , podeer en keer dat flapje over je cit om hoogte doen, gedruik glijmiddel.maar je hoeft niet klaar tekomen. Als je dat los laat dan heb je just meer kans.

Reputatie 6
Badge +12

Da’s niet zo vreemd, misschien lukt het later.

Reageer