Vraag

niet kunnen kakken vakantie

  • 27 May 2023
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

hey.. ik heb een probleempje. ik ben zins donderdag weg met m'n vriendin en haar ouders. alleen heb al zins dinsdag niet meer gekakt. het lukt me niet en het doet zoveel pijn. mijn buik doet super veel zeer. ik schaam me er ook een beetje voor want zit steeds (heel vaak) heeel lang op de toilet. maar zonder resultaat. heb wel heel erg last van winderigheid, wat ik ook heel akward vind bij m'n vriendin en d'r ouders.


2 reacties

Ik snap dat dit lastig is voor je om te doen omdat het awkward is maar je kan mss naar de dokter gaan als dit zo blijft. Het kan ook stress zijn van niet thuis zijn er niet gewoon thuis naar de wc kunnen gaan. Ik weet niet of je deze gewoon in de winkel kan kopen maar ik ken mensen met een soort zakjes met smaakjes en als je deze mengt met water en drinkt moet je binnen 10 seconden poepen en dit lukt gelijk. Ik hoop dat het helpt! 

Reputatie 6
Badge +5

Dit is zo herkenbaar voor mij! Ik eet altijd de hele vakantie wit (stok)brood en dan schijt ik ook gewoon 2 weken niet. Als het goed is gaat het vanzelf weer over, of je moet idd even contact opnemen met een huisarts. Het is misschien awkward, maar je kan er ook weer niks aan doen. Als ik jou was zou ik gewoon een keer tegen deze vriendin zeggen: “Dude, heb echt al 4 dagen niet gekakt en ik heb echt buikpijn.” Misschien lachen jullie het dan awkward weg, maar dan weet ze het in ieder geval wel. Succes ermee! (oh en je zou laxeermiddelen kunnen kopen bij de kruidvat ofzo, dat lukt vast)

Groetjes

Reageer