Neuspiercing

  • 1 June 2015
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi, ik heb iets van een maand geleden een neuspiercing laten zetten. Ik heb een diamantje gekozen want ik dacht dat een ringetje raar zou staan. Toen ze mn neuspiercing zette vroeg ze of ik ooit een ringetje wou. Ik zei nee, nu zie ik dat dat temaken had met waar ze zou schieten. Maar ik denk nu na een maand dat ik misschien wel een ringetje zou willen. Is dat telaat nu ? Of is dat dan gewoon geen probleem? 

x Starsdance

4 reacties

Heei starsdance,

ik zou het niet wete of het een probleem is of niet. Als je zeker wil weten of het kan of.niet, zou ik even contact opnemen met de shop die je neyspiercing heeft gezet. Waarschijnlijk moet je dan langskomen en kijken ze of het nog kan.

Xxx
Ik heb zelf een neusringetje en ik kan met zekerheid zeggen dat het wel kan. Ik zou wel altijd, waar de piercing ook zit, een ringetje nemen dat helemaal dicht kan. Je hebt namelijk ook ringetjes met een stukje open, en afhankelijk van waar de piercing gezet is kan dat er heel raar uitzien.
Kan wel, als de afstand tussen je piercing en het randje van je neus groter is zou je een ringetje met een wat grotere diameter moeten kopen, maar die zijn er allemaal dus dat moet lukken 🙂

Je kan daar langs en het vragen??

Reageer