Vraag

nep sondevoeding bij mezelf ingebracht

  • 9 August 2021
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wilde weten hoe sondevoeding voelt, dus ik had (echt heel raar I know) net met het kabeltje van m’n oortjes in m’n neus gegaan en hem er steeds een beetje verder in geduwd (gewoon op de manier hoe sonde voeding ook wordt ingebracht en ik voelde hem zelfs al in m’n keel. Maar toen heb ik hem langzaam weer terug getrokken omdat ik het eng vond en niet wist dat het echt zou lukken. Maar nu heb ik de hele tijd een raar gevoel in m’n keel. Is dit erg wat ik gedaan heb? Ik ben heel bang nu. Ik weet niet waarom ik het heb gedaan ik vind het nu heel dom. Is dit slecht voor me dat ik dat kabeltje een stukje door m’n neus naar m’n keel heb gedaan?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 9: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @anoniemxoxo7638 

Ik ben niet de enige die nog op het forum is om 1 uur ‘s nachts haha

Nu naar m’n comment. Het is een slecht idee om zomaar dingen in je neus te duwen. Bij veel kleine kinderen blijven bijvoorbeeld strijkkralen vastzitten en moeten sommigen zelfs naar het ziekenhuis. Gelukkig was dat niet het geval hier. Wat je voelt is gewoon geïrriteerde huid. Niks ergs en hoef je je geen zorgen over te maken. Zie het als een corona test als je die hebt gehad. Niet zo fijn, maar gaat gewoon weer snel weg.

Nu ga ik maar eens slapen en jij hebt er morgen als je wakker wordt geen last meer van (:

Groetjes NV

Heyy

 

Het is inderdaad niet echt goed dat je zomaar iets in je neus hebt gestopt.. Doordat je iets in je neus stopt kan je huid gaan irriteren en het is natuurlijk niet echt hygiënisch.

 

Het zal waarschijnlijk zo zijn dat je neus / keel is geïrriteerd of je huid is een beetje beschadigd zoals NaamVergeten ook al noemt. Dat is op zich geen ramp en dat zal waarschijnlijk vanzelf weer herstellen de komende dagen. Als je je zorgen maakt of als de pijn in je keel aanhoudt / erger wordt kan je altijd even langs de huisarts gaan zodat die even in je keel kan kijken of alles oké is.

 

Verder raad ik je aan om dit niet nog een keer te doen want het is niet goed voor je. 
Groetjes,

NaamNietBekend

(Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm aanpassen Topic)

Reputatie 7
Badge +19

Tja, dat is natuurlijk niet heel verstandig geweest. 1 voordeel, nu weet je wel hoe het voelt als een sonde eruit is. Namelijk heel irritant. Je moet het niet willen, dus ik raad je aan dit niet nog eens te doen.

Reputatie 1
Badge

Hee 

ten 1e je wil niet weten hoe sondevoeding voelt, ik heb het nu al 11 wkn omdat ik ernstig ziek ben maar het is heel vervelend, ook klopt het wat je zegt de eerste dagen doet dat slangetje pijn maar mijn sonde zit er dan bij mij 60  cm in via mn neus naar mn keelhote dan slokdarm en dan m’n maag maar geloof me je wil GEEN sondevoeding ( het stinkt ook onwijs!)

groetjes en succes

Reageer