Vraag

neiging om te eten


Reputatie 7
Badge +5

Haaihaai!  Elke avond als ik avond gegeten heb voel ik me misselijk, en als ik ga slapen krijg ik honger e pak ik wat en dan ben ik misselijk omdat ik honger ben. 

Als jullie het niet snappen had ik 4 maanden mijzelf uit laten hongeren en had ik elke keer honger.. op school at ik niet een en dronk ik niks ik werd 3cht dun je zag mijn botten echt goed. Ik heb steeds honger en als ik eten zie of er aan denk word ik misselijk:( 

KAN IEMAND MIJ HELPEN??! 

XX EE HOPELOOS MEISJE😭


25 reacties

Reputatie 4
Badge +1

 

                                             Hii! 

 

Dat is natuurlijk stom om te horen, maar door wat precies komt het dat je niet meer at?

 

En ik heb dit zelf ook meegemaakt…

 

Maar blijf altijd eten en drinken, anders kan je behoorlijk ziek worden en meer buikkrampen krijgen.

Reputatie 7
Badge +5

Door de stress en dat kinderen mij gingen bodyshamen zoals dat ik te dik of te dun ben... 

Wel tysm for your reaction @DeAardigePenny ❤

Reputatie 4
Badge +1

Stress is ook heel vervelend, en die kinderen doen/waren gewoon stom. 

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet :(

Reputatie 5
Badge +2

Bouw het eten op!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi meisje  als je honger hebt kun je dan wat eten ? Of is dat juist moeilijk ? Want het is juist goed om naar je lijf te luisteren en niet naar rare mensen die jou dunner en dunner willen maken. Je hoeft helemaal niet super dun te zijn.  Ik weet zeker dat je gewoon hartstikke mooi bent als je eet wat je lijf  nodig heeft :) 

Ik hoop niet dat ik wat doms zei maar ik bedoel het goed. Probeer te genieten van iets lekkers zoals een broodje of croissant en denk maar dat dat je ook mooi maakt  :)  mooi zoals je bent. En hulp zoeken is al helemaal goed!  Gun het jezelf !

Groetjes liefs bff Julian X 

hey,

eten kan enorm lastig zijn. je bent zeker niet de enige met soortgelijke problemen. 

je geeft zelf al aan dat je hulp wil. dat is zeer goed om je te realiseren. is er iemand die je hierover kan vertellen? misschien kan die je helpen met een plan maken? misschien is er een vertrouwenspersoon bij jou op school die er voor je is. dan kunnen jullie samen kijken wat de beste volgende stap is. wellicht kan die persoon het jouw ouders vertellen, als jij dat zelf lastig vind. er zullen genoeg mensen zijn die je willen helpen :)

een andere tip die ik kan geven is neem je tijd met eten. eten zou je geen stress moeten geven. misschien kan je dus proberen om wat langzamer te eten en er geen druk op te leggen.

nogmaals super goed dat je hulp wilt zoeken. ik hoop dat je hier wat aan hebt :))

Reputatie 7
Badge +5

ik wil wel een vertrouwenspersoon maar ik vertrouw niet echt iedereen in de wereld... ik vertrouw alleen aardige mensen zoal @Julian12 @Emmalove en @Eenmeisje004   😉☺️ iedereen in deze forum!  Iedereen is zo aardig hier!  

Maar dat die persoon het tegen mijn ouders vertel... ik weet niet. Ik wil dat niet... :(  wilt iemand hier mijn vertrouwenspersoon zijn?  Ik wil dat wel hoor!♡ 

 

Fijne dag nog iedereen!♤

Xx een hulpvol meisje 

 

 

Ik wil dat wel en ik heb dezelfde meegemaakt . Lieve @Een hulpvol meisje Ik weet dat het moeilijk is , maar blijf alsjeblieft voor mij eten . Eten is moeilijk en dat weet ik vooral als je dun wil worden . Geloof me : je bent nu al te dun 4 maanden weinig eten . Dat is te weinig . Ik kreeg ook stress als ik denk dat mensen zoals mijn vriendin (ik denk een vriendin ???) zo dun zijn. Zij eet heel veel , maar zij is heel erg dun . Ik ben ook bang dat mensen mij in een bikini ziet , dan krijg ik de stress dat ik uitgelachen word. Maar jij @Een hulpvol meisje weet ik al zeker dat je heel erg dun is . Ik zou kauwgom gebruiken , want van kauwgom krijg je honger , want kauwen kost veel moeite

of een stressbal . Speciaal voor stress je kan het ook zelf maken

Kijk maar

STRESSBAL IN 1 MINUUT | De snelste stressbal ter wereld ...

YouTube · doe het zelf ideeën - DIY Ideas - Nederlandse taal

30 aug. 2017

 

Emma

Ik hoop dat het beter gaat met jou 

 

Reputatie 7
Badge +5

Natuurlijk  vriendinnen! Bff's for life @Julian12 @Eenmeisje004  en @Emmalove ♡

Ik probeer wel wat te eten...

Ik steun je 👍
Ik duim ook voor je :D

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewell🥰

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Tuurlijk zijn wij dat voor jou ! Ik heb zelf ook ervaren wat fijn dat is via hier:) dus ik help ook graag mee. En dat je wat probeert te eten is al meteen heel goed ! Het is zo belangrijk en geeft je kracht en energie enzo. En zo help je jezelf en kun je anderen ook weer helpen :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Hoi meisje  als je honger hebt kun je dan wat eten ? Of is dat juist moeilijk ? Want het is juist goed om naar je lijf te luisteren en niet naar rare mensen die jou dunner en dunner willen maken. Je hoeft helemaal niet super dun te zijn.  Ik weet zeker dat je gewoon hartstikke mooi bent als je eet wat je lijf  nodig heeft :) 

Ik hoop niet dat ik wat doms zei maar ik bedoel het goed. Probeer te genieten van iets lekkers zoals een broodje of croissant en denk maar dat dat je ook mooi maakt  :)  mooi zoals je bent. En hulp zoeken is al helemaal goed!  Gun het jezelf !

Groetjes liefs bff Julian X 

Dat is juist moeilijk  omdat ik dan misselijk word en dan spuug ik t ook uit

Reputatie 7
Badge +17

Hoi meisje en als je elke keer iets meer eet? Kleine stapjes?  En dan concentreer je je er op dat je niet misselijk wordt.  Bjjvoorbeeld een spannend verhaal lezen of kijken.  Iets wat af leidt. Ik heb dat ook zo gedaan met negatieve gedachten en het hielp. Of op het forum onze verhaaltjes lezen ;) als je maar elke keer iets vooruit kunt en wint van dat gevoel. Ik hoop dat ik je hiermee help 😊 

Groetjes liefs Julian X

Hey meisje het advies van Julian kan werken als je telkens een beetje op bouwt. En kijk bv film terwijl je eet zodat je aandacht daar heen gaat. Je kunt het ! Denk maar dat een lieverd als Julian en wij allemaal je dan steunen ! Moet lukken :) 

Sanny xxxxc

Ja , hun hebben gelijk

Neem je tijd.  Langzaam stapjes voor stapjes zetten 🙂 ik duim voor je 👍👍

Vergeet niet.  We zijn er voor je . Als je het niet meer kan sta wij achter je

 

Emma 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi meisje en als je elke keer iets meer eet? Kleine stapjes?  En dan concentreer je je er op dat je niet misselijk wordt.  Bjjvoorbeeld een spannend verhaal lezen of kijken.  Iets wat af leidt. Ik heb dat ook zo gedaan met negatieve gedachten en het hielp. Of op het forum onze verhaaltjes lezen ;) als je maar elke keer iets vooruit kunt en wint van dat gevoel. Ik hoop dat ik je hiermee help 😊 

Groetjes liefs Julian X

Je mag me gwn noortje noemen hoor! Das m'n bijnaam  ;)

Noortje ???? Ik heet Emma of Em

Reputatie 7
Badge +5

Noortje ???? Ik heet Emma of Em

Mooie naam ❤

thanxxx, Jou bijnaam is ook super ;) en nu ga we weer terug naar de onderwerp . @Julian12 heeft helemaal gelijk . Je kan lekker een filmpje aanzetten en langzaam opbouwen . Ik denk dat je kan beginnen met een gezonde salade met saus en drinken (sap bedoel ik) 

Als je zin hebt . Een ijsje ????(Bij mij is vandaag lekker heet) :)

Een lekkere ijsje die super is !!!!!

Emma ;)

Hoii @Een hulpvol meisje ,

Ik hoop dat het nu al wat beter met eten gaat omdat deze topic van bijna 30 dagen geleden is.. Ik heb misschien iets wat helpt, probeer een schema voor jezelf te maken bijvoorbeeld:

○ochtend voor school=een beschuitje

○op school=fruit eten

○rond 12 uur=een boterham 

○avond=avond eten

En als dat schema goed lukt ga je steeds meer stapjes vooruit maken, dus stel dat je dat schema had kan het bijvoorbeeld nu dit worden:

○ochtend voor school=een beschuitje 

○op school=fruit eten

○rond 12 uur=2 boterhammen 

○uit school=wat lekkers zoals chocola en een smoothie of milkshake 

○avond=avond eten

○na het avondeten=een toetje zoals banaan met slagroom (is echt heel lekker probeer maar eens😋)

En zo maak je in je eigen schema die je zelf bedenkt (ik wil je wel helpen als je dat wilt🥰) em ga daarmee steeds meer stapjes vooruit!

Verhonger jezelf alsjeblieft niet! Jij bent perfect zoals je bent!❤️

Ilyyy❤️❤️

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +5

Ahhww.. dankjewel.🥰

Reputatie 7
Badge +17

@annoniem_meisje  geweldig advies !  Mag ik dit ook delen met een meisje uit mn klas die er ook moeite mee heeft? ik zal ales anoniem houden uiteraard ! :) Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

Heeyyy @Een hulpvol meisje 

zit je nog steeds met dit probleem? Hebben de tips van Julian12 geholpen? Ik hoop van wel.

liefs Emma <33

Reageer