Skip to main content

1 wat voor soort navel heb je een uitpuilende of een gat

2 als je een gat heb zou heb je veel last van navelpluis 

3 heb je een navel fetish

4 vraag voor meisjes draag en graaf kleding waar je navel zichtbaar bij zoals navel shirtjes en bikini's

5 zou je graag een navelpiercing willen hebben

 

 

 

1 wat voor soort navel heb je een uitpuilende of een gat een uitpuilende 

2 als je een gat heb zou heb je veel last van navelpluis  nvt

3 heb je een navel fetish nee 

4 vraag voor meisjes draag en graaf kleding waar je navel zichtbaar bij zoals navel shirtjes en bikini's in de zomer wel bikini’s maar eigenlijk nooit naveltruitjes 

5 zou je graag een navelpiercing willen hebben  nee 

xx Eenmeisje004 

 

 

 

 


1 wat voor soort navel heb je een uitpuilende of een gat een uitpuilende 

2 als je een gat heb zou heb je veel last van navelpluis  nvt

3 heb je een navel fetish nee 

4 vraag voor meisjes draag en graaf kleding waar je navel zichtbaar bij zoals navel shirtjes en bikini's in de zomer wel bikini’s maar eigenlijk nooit naveltruitjes 

5 zou je graag een navelpiercing willen hebben  nee 

xx Eenmeisje004 

 

 

 

Ik heb zelf ook een uitpuilende navel zolang ik me kan herinneren in het begin was die nog wel een beetje klein maar nu is die best wel redelijk groot. Ken voor de rest echt bijna niemand van me vriendinnen met zo uitpuilende navel alleen me broertje en zusje hebben ook zo uitpuilende navel. Maar er zijn ook volgens mij meer gaten dan uitpuilende navels dus wat dat betreft is het uniek


1 wat voor soort navel heb je een uitpuilende of een gat? een gat

2 als je een gat heb zou heb je veel last van navelpluis ? (tekst verwijderd)

3 heb je een navel fetish? ja soms

4 vraag voor meisjes draag en graaf kleding waar je navel zichtbaar bij zoals navel shirtjes en bikini's?  ja meestal helemaal geen top

5 zou je graag een navelpiercing willen? ja (tekst verwijderd)

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 

2. Ga respectvol met elkaar om. Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

Anne / De Kindertelefoon


1 wat voor soort navel heb je een uitpuilende of een gat een uitpuilende maar niet heel erg ofzo

2 als je een gat heb zou heb je veel last van navelpluis 

3 heb je een navel fetish ja soms wel

4 vraag voor meisjes draag en graaf kleding waar je navel zichtbaar bij zoals navel shirtjes en bikini's  ja daar voel ik me wel comfortabel in. Ik vind zelf dat ik wel een mooie buik heb .

5 zou je graag een navelpiercing willen hebben nee dat hoef ik niet


Reageer