Vraag

natte droom gehad overr?

  • 13 March 2022
  • 6 reacties
  • 219 Bekeken

Badge

hai ik ben 12 jaar en ik heb laatst een natte droom gehad alleen ging het over iemand die ik echt ging namelijk me beste vriendin. Ik merk de laatste tijd dat ik ook een beetje gevoelens heb voor haar maar zou ik haar vertellen over dat me natte droom over haar ging ?


6 reacties

Badge

Hi ik zou het niet vertellen lijkt me beetje ongemakkelijk maar je kan wel zegen dat je een leuke droom gehad hebt over haar of hem 

Ik zou het ook niet vertellen ,want wie weet wil zij niet meer vrienden met jou zijn 

Hoi beter nog niet.  Misschien later als je voelt dat het kan. Trouwens ik las dat een natte droom meestal maar 1 x gebeurt dus ik zou het niet meteen vertellen. Maar het kan wel als je bff bent of verkering ik zou het dan zelf heel vleiend vinden om te horen. Wacht gewoon op een goed moment :)

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben het met de anderen eens, zou het niet meteen vertellen. Later als het een geschikt monet is. En @Sanny  het kan ook 2 keer voor komen maar idd niet vaker volgens mij :)

Groetjes Julian X

@Julian12  oh okè yes sir :) weer wat geleerd over jongens ;) 

Badge

hai ik ben 12 jaar en ik heb laatst een natte droom gehad alleen ging het over iemand die ik echt ging namelijk me beste vriendin. Ik merk de laatste tijd dat ik ook een beetje gevoelens heb voor haar maar zou ik haar vertellen over dat me natte droom over haar ging ?

Haii! Ik denk dat je het beste eerlijk kunt zijn tegenover je vriendin. Hou dit dan ook niet geheim, maar laat weten dat je gevoelens voor haar hebt. En dat je klaargekomen bent terwijl je aan haar dacht. Waarschijnlijk vind ze dit zelf ook geil.

Met vriendelijke groet

Rosalien 15 jaar.

Reageer