Vraag

natte droom

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 14 en ik heb Nog geen natte droom gehad. Volgens het. Internet is dat laat en als ik het met kinderen in mijn klas het erover heb hebben zij het allemaal al gehad. Ben ik nu laat?


4 reacties

Bij de één komt de puberteit eerder dan bij de ander. Iedereen zo op zijn tijd. Heb je al wel andere verschijnselen van de puberteit, bijv lagere stem, groei gezichts- en schaamhaar, etc, etc?

Als dat zo is, zou het zomaar kunnen zijn dat jij gewoon geen natte droom hebt gehad, maar je ontwikkeling deze fase al ‘voorbij is’ zegmaar. Of misschien heb je hem gewoon gemist. Is het je misschien niet opgevallen ‘s ochtends.

Een natte droom is eigenlijk niet meer dan ‘je eerste zaadlozing’. Als je nu klaarkomt, komt er dan sperma uit? Zo ja, dan ben je dus al vruchtbaar en heb je de natte droom waarschijnlijk gewoon overgeslagen of gemist.

 

Groetjess,

Ik heb al schaamhaar, en als ik klaarkom komt er sperma uit

Heyy

Ik had dit ook. Ben nu 15 en had vgm 2 maand terug m'n eerste natte droom. Terwijl ik al van 12 jaar sperma had. 

Vgm heeft niet iedereen een natte droom. Ze zeggen dat, als je masturbeert, de kans op natte dromen verkleind. 

Het kan ook, zoals Lisa zegt, je gwn niet zijn opgevallen. Het is niet omdat je een natte droomt hebt dat je bed vol ligt met sperma. Het kan ook gwn opdrogen in je onderbroek, dan merk je er vrijwel niks van. 

Je hoeft je geen zorgen te maken denk ik. Het kan zijn dat je binnen 2 jaar eentje hebt, of helemaal geen.

Groetjs

Badge

Hoii, dat je nog geen natte droom hebt gehad is heus niet raar. Je bent ook zeker niet raar nu je wat later bent. internet geeft het gemiddelde aan. Het kan ook zijn dat jongens het pas krijgen op hun 17e. Iedere mens is uniek. dus het komt ook niet bij iedereen even laat. Ik ben zelf een meisje dus weet hier niet heel veel vanaf, maar als ik ben zelf ook nog niet ongesteld terwijl het op mijn leeftijd veel voorkomt. Sommige meiden hebben het op hun tiende andere op hun 15e. zoals ik al zei, ieder mens is uniek. je hoeft je niet te schamen, als het komt komt het, en als niet komt, dan komt het niet. Niet teveel druk over maken

Reageer