Vraag

Nagelbijten

  • 3 May 2018
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, ik bijt al mijn hele leven op
mijn nagels. Ik ben nu 14 en ga deze zomer naar een andere school, dus wil ik een goede indruk geven van mijzelf. Maar dat nagelbijten helpt niet, heeft iemand van jullie nog tips? Zo ja, laat graag weten!

6 reacties

Als het goed is verkopen ze wat tegen nagelbijten.
Volgens mij is het dan een of andere stof die je aanbrengt op je nagels, waarna je de bittere smaak merkt als je weer eraan zit.
Hoi!

Zoals @MensPersoon zegt, bestaat er een product dat je op je nagels kan doen, waardoor een vieze smaak je weerhoudt erop te bijten.

Nagelbijten is vaak een uiting van stress. Het kan helpen de oorzaak van die stress aan te pakken. Het kan dat het nagelbijten ophoudt als je de stress onder controle hebt.

Groetjes
x
Zoals de mensjes hierboven al zeiden kun dat anti-nagelbijtspul kopen. Dat is denk ik de beste optie.

Als dit om wat voor reden dan ook niet werkt zijn hier ook nog een paar alternatieven voor nagelbijten (die hopelijk minder opvallen):

-Op je wang bijten, zachtjes je wil geen bloed hebben.
-Met je nagel over je lip wrijven, je nagel voelt verbazingwekkend zacht.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Maak je niet zo druk om je nagels. Je nagels zullen geen (of een hele beperkte) invloed hebben op de indruk die je afgeeft. 99.5% zal het namelijk nooit opvallen.
Als je daarbuiten nog steeds wilt stoppen met nagelbijten, moet je dat vooral doen. Er zitten ook alleen maar voordelen aan, maar je 'moet' het niet doen omdat je een betere indruk wil achterlaten.
Je kan er doorzichtige nagellak op doen. Dat schijnt erg vies te zijn.

Verder sluit ik me aan bij de reacties hierboven.

Gr. Pin

Ik beet mijn nagels ook af, ben niet lang geleden gestopt maar nu ga ik proberen het zo te houden. ik vind dat namelijk een lekker geluid hebben als je op iets tikt met je nagels. Ik ben een jongen en ik heb ook niet zo hele lange nagels

Reageer