Hallo allemaal ik ben een jongen van 15 jaar. Ik heb bovenin op mijn penis niet mijn eikel een wit vlekje ook heb ik vaak jeuk aan mijn ballen en penis. Moet ik hiervoor naar de dokter? En als dat moet moet ik dat dan aan mijn ouders vertellen?
Hallo allemaal ik ben een jongen van 15 jaar. Ik heb bovenin op mijn penis niet mijn eikel een wit vlekje ook heb ik vaak jeuk aan mijn ballen en penis. Moet ik hiervoor naar de dokter? En als dat moet moet ik dat dan aan mijn ouders vertellen?
Hey.
Wat vervelend dat je er last van heb je kan ook zelf naar de dokter gaan maar als je dat niet durft kan je het aan je ouders vragen of aan iemand anders zoals je vriend of vriendin hoop dat het goed komt succes!
Groetjes!!!
Hey Anoniem848813,
Aangezien je aangeeft dat je erg jeuk hebt aan je penis/ballen en een wit vlekje hebt is het misschien wel een goed idee om even naar de dokter (huisarts) te gaan zodat die er even naar kan kijken. Dat is misschien wat ongemakkelijk, maar de huisarts ziet dit dagelijks en kijkt echt nergens raar van op. Die kan je hier denk ik wel mee verder helpen!
Je kan in eerste instantie gewoon zonder je ouders naar de huisarts gaan, maar als je een (vervolg) behandeling nodig hebt, bijvoorbeeld tegen de jeuk heb je daar volgens mij wel toestemming voor nodig van je ouders.
Echter kan je ook gewoon samen met je ouders naar de huisarts gaan. Je ouders kijken namelijk ook nergens raar van op en je kan echt alles met hun bespreken, ook deze dingen :)
Groetjes,
NaamNietBekend
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.