Skip to main content
Vraag

naar de gym

• July 8, 2025
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey allemaal, ik ben de laatsts tijd veel bezig met sporten en eten. Ik wil nu graag naar een sportschool, en er zit er 1 op 7 km fietsen. Maar eigenlijk durf ik niet. Ik weet niet hoe al de apparaten werken en ik ben bang dat mensen mij uitlachen of judgen. Hoe ga ik hier mee om? Zou ik gwn een keer gaan of beter niet? En als je zelf naar de gym gaat, word er gejudged op beginners?

Dankjewel en liefs,

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Sowieso moet je een bepaalde leeftijd zijn, maar dat komt misschien wel goed. De sportschool is zegmaar een synoniem voor andere mensen op hun uiterlijk beoordelen, dus daar ontkom je niet aan. Je moet gewoon onthouden dat je het voor je gezondheid doet, niet alleen voor de mensen die naar je kijken en je 'judgen'

Veel liefs 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 12, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Ik ga nu een half jaar naar de gym mr ik wist al wel wat af van apparaten. er wordt niet gejudged je word zelfs gecomplimenteerd dat je er aan begonnen bent en als je het niet goed doet zegen ze hoe het wel moet en helpen je. Als ik iets niet  weet vraag ik het aan de medewerkers. Dus ik zou het gewoon doen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 14, 2025

Mensen letten veel meer op zichzelf dan op anderen. En op de machine staat vaak hoe je m moet gebruiken en je kan ook als je op t apparaat zit n filmpje op youtube opzoeken van dat apparaat en dan kan je zien hoe je m gebruikt.