Wie van jullie zwemt er wel is naakt. Ik vind het zelf heerlijk en doe het ook wel is. Meestal doe ik dit op een rustig plekje waar niemand komt. Vind het prettig in mn eentje, maar ben ook wel is op het naaktstrand geweest.
Krijg je geen stijve op het naaktstrand? Om een of andere manier krijg ik altijd een stijve als ik naakt ben. En ik denk zeker op een naaktstrand als er een mooie dame voorbij komt
-onnodige quote verwijderd-
Toen ik er was was het heel rustig met alleen war oudere mensen. Gelukkig geen stijve gekregen. Al had ik wel het idee dat ik bekeken werd
Zou ik wel willen, lijkt me heerlijk. Maar ja, we hebben geen eigen zwembad...
Krijg je geen stijve op het naaktstrand? Om een of andere manier krijg ik altijd een stijve als ik naakt ben. En ik denk zeker op een naaktstrand als er een mooie dame voorbij komt
Nee ik krijg daar geen stijve
Je kunt ook ergens naakt gaan
Waar dan?
Waar dan?
Strand, camping, wellness, een plekje bij jouw in de buurt waar niemand komt zoals
Dan moet je ergens heen gaan
Je moet goed zoeken op bijvoorbeeld Google Maps en dan kom je wel een plekje tegen. Meestal is er wel ergens een meertje of strand waar je savonds stiekem kunt zwemmen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.