Vraag

naaktstrand op 14 jarige leeftijd kan dat

  • 18 July 2023
  • 7 reacties
  • 847 Bekeken

Badge

Ik ben 14 is het dan normaal om naar het naakt strand te gaan 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Helemaal normaal ga je in je eentje of met vrienden of familie?

Badge

Helemaal normaal ga je in je eentje of met vrienden of familie?

Aleen 

Reputatie 3
Badge +3

@bwsc0009 oh oké ja leuk maar kan gewoon hoor geen probleem om in je eentje te gaan

Badge

@bwsc0009 oh oké ja leuk maar kan gewoon hoor geen probleem om in je eentje te gaan

Ik werd net aangesproken hij keek de hele tijd naar mijn penis en toen ik zij dat ik 14 was zij die dan ga ik je niet geven dit vond ik echt niet fijn 

Reputatie 3
Badge +3

@bwsc0009 sorry om dat te horen maar er zitten waarschijnlijk wel vaker een paar van dat personen als ik jouw was zou ik gewoon trots zijn en ze wegjagen je zou altijd nog naar een strand kunnen gaan waar mensen wel zwemkleding dragen

Reputatie 7
Badge +5

Naar een naaktstrand kun je vanaf je geboorte heen, kijk wel uit voor vieze mannetje in de duinen. Als je alleen gaat kun je beter in de buurt gaan liggen  van een stel of een gezinnetje met kinderen. Laat maar weten hoe het gegaan is, groetjes van een naturist 

Badge

Naar een naaktstrand kun je vanaf je geboorte heen, kijk wel uit voor vieze mannetje in de duinen. Als je alleen gaat kun je beter in de buurt gaan liggen  van een stel of een gezinnetje met kinderen. Laat maar weten hoe het gegaan is, groetjes van een naturist 

Ik heb zeker al last gehad van een vies mannetje ik ben mesnen aan het regelen waar ik mee kan chillen daar dus komt goed hoop ik 

Reageer