Vraag

Naakt slapen vs onderbroek slapen

  • 21 September 2022
  • 17 reacties
  • 1787 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 69 reacties

Hallo,

Klopt het dat als je naakt slaapt, je piemel dan beter groeit dan dat je met ondergoed slaapt?

Ik ben een jongen van 15 en heb eigenlijk alleen nog maar met een onderbroek aan geslapen, ik wil best eens zien hoe naakt slapen uitpakt.

 


17 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Dan zou ik het doen ik doe het ook soms ik weet niet of het beter groeit zo maarja ik zou het gewoon doen.

Badge

naakt slapen is veel lekkerder

gewoon doen

ik doe niet anders

Badge

Ik slaap ook altijd naakt of met wijde boxers van de h&m. Is inderdaad veel fijner en geeft je zaakje wat ruimte.

Ik heb echter nog nooit gehoord dat die er van groeit. Lijkt mij ook een heel sterk verhaal. 

Badge

nee Jessoe

dat heb ik echt nog nooit gehoord

onzin

jullie piemel is zo groot zoals die is

ja toch

en je zaakje is bij de 1 groter dan bij de ander

heb je hem opgemeten Jessoe?

Reputatie 3
Badge +3

@petra Ik heb de mijne even snel opgemeten, hij is 15.5cm. Ik ga over een maand kijken hoe meer hij is gegroeid.

Reputatie 3
Badge +1

hey @Bak 

 

(je kent me wel he lol) ja ik slaap ook zònder slipje en bh da zit gewoon makkelijker.. en het schijnt dat dat idd helpt met de groei en de gezondheid van de penis.. want dan krijgt het meer plaats en meer ademruimte voor te groeien.. en het is zelf nog beter als je buiten gaat liggen in de zon(als je toch genoeg privacy hebt)

Reputatie 3
Badge +3

hey @girl_melissa 

 

leuk dat je reageert! Ik kan buiten helaas niet naakt zitten want dan zien de buren mij (rijtjeshuis), maar ik slaap dus sinds kort naakt en het voelt ook veel beter en natuurlijker. hoe lang slaap jij al naakt?

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

ik al van mn 11-12jaar  zoiets .. ik ben blij voor je dat het je wat bevald dat naakt slapen ... voelt ook beter voor mij voor men borsten en tepels en mn vagina heeft ook meer lucht dus dat is ook zalig voor mij haha

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

haha mooi! vanaf 11-12 jaar.. dat is al best lang geleden. slaap je ook naakt als je ergens anders slaapt? x

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

ja hoor ik slaap overal naakt .. maar als ik bij iemand anders ben niet  xx

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 13. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic

Reputatie 3
Badge +3

, maar komen je ouders er niet achter dat je naakt slaapt? x

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 13. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic

Badge +1

Naakt slapen is lekker 

Reputatie 7
Badge +5

Geen idee of ie dan beter groeit ik slaap zolang ik mij kan herinneren in m’n blootje 

Badge +1

Als je wil trekken kan het gewoon makkelijk in je ondergoed 

Ik slaap lekker naakt

Reputatie 4
Badge +3

Ik slaap naakt vanaf m’n 6e en ben nu 12

Uit mijn ervaring is het naakt slapen redelijk goed voor je doorstroming en ademhaling in dat gebied. ik slaap ongeveer de laatste 2 jaar naakt en heb dus zon 1-2cm dr bij gekregen gratis. 

 

Ik zeg probeer het een communiceer terug,

 

groetjes luierjuan 🤓🤠

Reageer