Skip to main content
Vraag

naakt slapen nog beter maken

• July 28, 2025
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ben nu 14 slaap al een tijdje naakt en het is zoooooo chill en hoe maakt je naakt slapen eigenlijk nog beter en doe je het echt naar een ander level 🔥 dat vroeg ik mij af

Groetjes 😚

3 reacties

• July 28, 2025

​@Kaas1224  ik denk dat er niet veel meer is dan gewoon naakt slapen (doe ik ook vanaf m’n 6e) maar ik geniet het meest van een vers verschoond bed dat vind ik erg lekker liggen. Misschien kun je een andere stof proberen. Of nu in de zomer alleen onder de laken zonder ‘inhoud’ is ook lekker.

En ik weet niet of je dit bedoelt maar juist gekleed in bed duiken en je onder de lakens helemaal uit kleden. Je kunt ook naakt op je rug liggen en dan veel met je laken op en neer gaan. 
Als weer iets weet laat ik het je weten 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 1, 2025

Geen idee hoe je naakt slapen nog beter kan maken. het is niet alsof je nog minder aan kan doen als je al naakt ligt 😂. Maar misschien samen met iemadn naakt liggen als die andere dat ook wilt uiteraard.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 1, 2025

Ja was het maar zon feest :(

• August 2, 2025

Ik snap het niet. Mensen slapen al 100000 jaar bloot. We zijn niet met een onderbroek en een pijama geboren. Ik begrijp dat het mss chill is als je je hele leven preuts aangekleed hebt moeten voortbewegen en slapen en dan plots iets dat eigelijk heel natuurlijk is gaat doen: bloot slapen.     

Â