Vraag

naakt slapen


  • Anonymous
  • 0 reacties
1 vind je het fijn om naakt te slapen
2 zo ja waarom
3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg
4 jongen of meisje
5 vraag voor mij

dankje voor het invullen

13 reacties

ik zelf heb het nog niet geprobeerd
vertel eens hoe het voor jouw is, dan als ik me niet te beschaamd voel kan ik het wel proberen
( ben een jongen groetjes Luciaa)
hey,

Nou laat ik nou eens je vragen beantwoorden, want ik slaap namelijk bijna altijd naakt, behalve als ik ergens ga logeren of als er mensen bij mij komen logeren!

  1. jazeker, het is gewoon perfect. Met kleding aan voel ik me niet zo vrij. Ik lig dan ook helemaal niet lekker.
  2. nou, wat ik zei bij vraag 1
  3. nee hoor, ik ben vrouwelijk en niks ligt bij mij in de weg
  4. vrouw
  5. Slaap jij al naakt of heb je het ooit geprobeerd? Wat vond je er zelf van?
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, mocht dat niet zo zijn :
Praat erover met je ouders of vrienden.
Groetjes,
Miss. W
ow ok erg bedankt voor de uitleg😅
Ik slaap soms naakt omdat ik het warm heb of het gwn wil proberen ik vind het wel lekker om naakt te slapen. Maar ander heb ik een sport broekje aan
1 vind je het fijn om naakt te slapen
2 zo ja waarom
3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg
4 jongen of meisje
5 vraag voor mij

dankje voor het invullen

1 ja zeker
2 je je voelt dan de lucht ook langs je gaan en je voelt je rustiger
3 nee ik ben zelf vrouwlijk en soms al k op mn buik ga liggen
4 meisje
5 Slaap je swinters naakt?
Hey,

Ik ben een jongen die altijd naakt slaapt. Ik vindt het niet fijn als ik kleding aan heb, dit ivm de warmte en omdat het naar mijn idee niet lekker slaapt. Mijn piemel zit dan ook niet in de weg. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Groetjes, Jack.
Badge
1 vind je het fijn om naakt te slapen
Ja in de zomer altijd winter vaker een boxer


2 zo ja waarom Is beter voor je zaadballen in je zak die worden niet te warm betere sperma. En geen last van erecties odol door de strakke boxer. Plus bij een natte droom spuit je zaad op de laken is gewoon geiler of natuurlijker.

3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg
Nee mijn piemel is slap best lang 13 cm die hangt er gewoon slaapje bij😂 Mijn ballen hangen zo lekker losjes

4 jongen of meisje
Jongen van 14 jaar

5 vraag voor mij
Als je ouders of broer of zus de slaapkamer binnenkomen je ben dan naakt op bed schaam je..?
1 vind je het fijn om naakt te slapen ja
2 zo ja waarom ik kan niet slapen met iets aan en snachts krijg ik altijd nachtmerries en ik word altijd helemaal bezweet wakker ik krijg een soort paniekaanvallen ofz en dan ga ik douchen en bij een van m’n broers liggen
3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg nee tenzij ik op m’n buik lig en hij naar boven ligt en klem ligt ofz haha
4 jongen of meisje jongen
5 vraag voor mij nee haha

dankje voor het invullen np
heeee,


1 vind je het fijn om naakt te slapen?’
^ Ja en nee.

2 zo ja waarom
^ Ik vind het wel fijn zo af en toe, als het bijvoorbeeld heel warm is vind ik het niet zo erg, maar in de winter heb ik het dan te koud. Ik voel me ook ongemakkelijker omdat mijn ouders binnen zouden kunnen lopen theoretisch gezien. Soms heb ik dan gewoon meer zin om in een oversized shirt te slapen voor die security en comfort.

3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg
^ Nee, ik ben gewend aan mijn lichaam en het voelt min of meer hetzelfde met kleren als zonder.

4 jongen of meisje
^ Meisje

5 vraag voor mij
^ Waarom vroeg je je dit af?
Denk je dat mensen invloed hebben op elkaar over dit soort dingen? Dus dat ik iemand heb beïnvloed?
Zo ja is dit topic dan wel goed?’
( volgens mij niet de vraag die je wilde, maar wel die je kreeg)


Lysm Elle

1 vind je het fijn om naakt te slapen ja
2 zo ja waarom omdat mij penis dan overal heen kan en alles vrij licht 
3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg bij mij niet lig meestal met de benen wijd en dan kan de penis ertussen 
4 jongen of meisje jongen 
5 vraag voor mij zelf invullen 

dankje voor het invullen

 

Reputatie 5
Badge +5

1 vind je het fijn om naakt te slapen: ja het is heel lekker gevoel, ik slaap ook gewoon naakt als ik bij vrienden blijf slapen of zij bij mij, en als ze bij mij blinjven slapen gaan ze ook bloot
2 zo ja waarom: Ik heb het wel eens geprobeerd met kleren aan te slapen maar de kleren gaan dan anders draaien en daar wordt ik dan de hele tijd wakker van
3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg: ik heb niet zo'n grote piemel
4 jongen of meisje: jongen
5 vraag voor mij : nee hoor

1 vind je het fijn om naakt te slapen ja
2 zo ja waarom mijn penis zit lekker los
3 zit je borsten/piemel/vagina niet in de weg nee
4 jongen of meisje jongen 
5 vraag voor mij kan jij de vragenlijst ook invullen 



dankje voor het invullen

 

Ik ben een jongen van 14 en ik slaap in de zomer in mijn onderbroek en in de winter in een pyjama van vingino c&a hema etc piemel zit niet in de weg

Reageer