Vraag

naakt omkleden zwembad

  • 13 April 2020
  • 10 reacties
  • 5411 Bekeken

Badge

Hallo allemaal 

 

ik doe als sport zwemmen en daar moeten we omkleden in de gezamenlijke kleedkamer (hoeft niet) en iedereen op een paar na kleed meer een handdoek om ik zelf ook maar ik zou graag gewoon naakt om willen kleden maar dat durf ik niet wat zouden jullie doen 

 

alv


10 reacties

Hi Gewooniemand1,

 

je moet gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt.

Als jij helemaal bloot wilt doen, dan doe je dat.

Als je een handdoek om wilt doen, dan doe je dat.

 

Er kunnen wel anderen zijn die dan gaan zeggen dat je bloot of met handdoek moet doen, maar uiteindelijk is het jouw vrije keuze.

 

Toen ik nog op zwemmen zat ging ik altijd gewoon bloot, maar ik heb daar zelf ook geen probleem mee. Ik ben bloot gewend door o.a. het naaktstrand waar we al jaren komen.

 

EDIT:

je kunt ook helemaal bloot omkleden, terwijl je met je gezicht naar de muur staat, als een soort tussenoplossing. Dan kunnen een paar, die vlak naast je staan, misschien je piemel wel zien en de rest alleen je kontje. Dan kun je er misschien aan wennen.

Bovendien als je je zwembroek uit doet, dan ga je je toch even afdrogen bij je piemel en van achter en daarna kun je gewoon je onderbroek snel weer aan doen. Je bent dus niet zo lang bloot. Zeker niet als je je eerst afdroogt terwijl je je zwembroek nog aan hebt.

Uiteindelijk hoef je je nooit te schamen voor je lichaam. Alle jongens hebben een piemel en net zoals iedereen een neus heeft, hebben we niet precies allemaal dezelfde neus en das met piemels ook zo.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Hallo M&m’s

laatste ging iemand ook bloot en hij is nogal groot geschapen en toen moesten heel veel lachen en toen kreeg hij een halve stijve trouwens ik ben 14 

Reputatie 5
Badge +5

Gewoon bloot, ik schaam me niet. Als ze hem willen zien dan roepen ze maar. De rest van m’n klas doet dat ook

Hoi ik ben een jongen van 15 groot geschapen (18 tot 19 cm stijf) ik heb er zelf geen moeite mee maar dit is jouw keuze . Jij moet doen wat goed voelt. Ik doe dit ook gewoon en mij heeft het zelfs geholpen ik was er altijd onzeker van maar dit voor ieder anders bij mij reageerden ze niet overdreven als je groot hebt of klein iedere jonge heeft er een en als zij de moed hebben om raar te reageren zegt dat iets over hun en zij zitten misschien stoer te doen dat ze er een van 30 cm hebben ofzo dan moeten ze ook de moet hebben om hem te late zien anders maakt het niet uit wat een ander zegt DOE WAT GOED VOELT ER IS GEEN FOUTE KEUZE.

Hi Gewooniemand1,

 

ach ja, dat ze gaan lachen is wel een beetje flauw, maar het hoort ook wel een beetje bij pubers.

Nu ze er een keertje om hebben gelachen zal het wel weer over zijn.

 

Maar doe zelf wat goed voor jou voelt en trek je verder van niemand iets aan.

 

Groetjes,

M&M's

Ik doe ook aal zwemsport(waterpolo, swimkick en snorkelen) en kleed zo om:

Ik loop de kleedkamer in . Doe mijn broek naar beneden, pak de zwembroek uit mijn tas. Doe de rest van mijn kleren uit en trek mijn zwembroek aan. Ik vind het alleen niet fijn  als er vrouwen in de herenkleedkamer zitten. (Moeders die kinderen van de zwemles voor onze training ophalen).

Maar het is helemaal je eigen kleus. Als jouw het niks uitmaakt zou ik t lekker doen

Reputatie 1
Badge +1

Bij ons in het zwembad is een grote  kleedkamer waar een plaatje op zit van een mannetje een vrouwtje en een kind.

Ik stond daar naakt me af te drogen toen kwam er een groep meiden binnen.

Die zagen mij staan en ik was de enige in het hok. Toen kwamen ze gauw allemaal naar binnen. Ja dit is een gemengde kleedkamer dus wij mogen hier ook in zeiden ze.

Eentje pakte snel mijn kleren en handdoek weg.

En ik moest mijn handen naast me houden anders kreeg ik mijn spullen niet meer terug 

 

Badge

@Paul hoe is het afgelopen ?

Badge

Hallo ik heb een ander account aangemaakt omdat ik dat andere kwijt was ik heb me nu a een paar keer gewoon naakt omgekleed en een paar jongens doen dit nu ook gewoon dat is wel fijn want dan ben ik niet de enigste 

Badge

Sorry ik had dit account al 😂 maar was hem kwijt 

Reageer