Skip to main content
Vraag

naakt door het bos gelopen

• May 31, 2025
  • 11 reacties
  • 663 Bekeken

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4

Ja, je leest de titel goed. Ik heb naakt door het bos gelopen. Dit is wat er gebeurde:

Ik was naar een cafeetje en had daar gewoon wat gedronken en gegeten. In het cafeetje moest ik niet naar de wc. Toen ging ik naar het bos en voelde ik dat ik moest plassen en poepen. Ik wou het eerst ophouden maar ben toen maar snel de bosjes in gerend. Toen ik mijn mayo omlaag deed begon opeens heel veel diarree eruit te komen. Op mijn rok en op mijn mayo.  Alles zat onder. Ik had een tas mee waar ik de vieze kleren in heb gedaan maar had geen extra kleren mee. De auto was 20 minuten verderop. Ik ben maar zonder broek of iets naar de auto gaan lopen. Dit was vorige week 😓. Ik ben nu 15. Dit was echt zo beschamend. Ik heb gelukkig geen schaamhaar dus dat was fijn. Naast het pad van het bos zat alleen bij een groot gedeelte een rivier dus ik moest wel over het pad lopen. Er waren zo veel mensen die me naakt zagen. Ik vond dit niet leuk…

wat zouden jullie doen als je in het bos moet poepen? En wat zouden jullie doen als je kleren onder de diarree zitten?

11 reacties

• June 1, 2025

Hallo,

Dat klinkt inderdaad beschamend. Om dit te voorkomen ga ik altijd in het restaurant/café zelf, dan worden dit soort situaties voorkomen.
Wat jij had gedaan in die situatie is denk ik het beste. Gelukkig had je nog wel een shirt aan (als ik het goed begrepen heb), kon dat er niet overheen?

Groetjes!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 1, 2025

Dat dit net jou moest overkomen; jij bent zo al  geobsedeerd door uitwerpselen en luiers en nu nog deze traumatische ervaring erbij. Sterkte.

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 1, 2025

Ik was ook in het cafeetje naar de wc gegaan alleen moest ik toen niet. Ik had wel een shirt aan alleen liep ik dan in mijn bh…

Ik had de laatste 5 minuten de trui van mijn vriendin gekregen.

• June 1, 2025

O dat is niet zo fijn, waarom had je dan ook je shirt uit gedaan?

• June 1, 2025

Van een plas en poep obsessie gesproken… 

Ik geloof er niet veel van eig. 

Hoezo, de auto stond 20 min verderop? Mag jij al rijden dan? 

En je vraag, wat is die eigelijk: je wil van kinderen tussen 12 en 18 weten wat te doen als we in een bos moeten poepen, en wat wat we zouden doen als kleren onder de diarree zitten? 

Da’s vragen om verhalen, niet om advies of hulp of steun 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 1, 2025

O dat is niet zo fijn, waarom had je dan ook je shirt uit gedaan?

Heb ik niet maar er werd gevraagd waarom ik mijn shirt niet om deed

dit was de reden

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 1, 2025

En je vraag, wat is die eigelijk: je wil van kinderen tussen 12 en 18 weten wat te doen als we in een bos moeten poepen, en wat wat we zouden doen als kleren onder de diarree zitten? 

Mijn vriendin haar moeder zat in de auto (kwam ons ophalen )

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 1, 2025

Beste ​@AnAnIEm en ​@Diana,

ik ben niet heb geen obsessie met poep, plas en luiers. Ik heb luiers in de nacht nodig en mijn blaas en darmen werken niet altijd even goed waardoor ik overdag soms in mijn broek plas/poep of het gewoon heet laat aanvoel. Dit is als zwaar genoeg zonder jullie kritiek!!!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 2, 2025

@IkBenanoniemm Dat je dat probleem hebt, vind ik heel erg voor je - en dat meen ik oprecht.  Het ging mij gewoon over het feit dat je hier steeds over hetzelfde onderwerp hebt en nu met een wel heel erg onwaarschijnlijk verhaal komt aanzetten.  Ik ben het eens met ​@AnAnIEm : je zoekt geen advies, je vindt het gewoon fijn om over dit onderwerp te schrijven en te lezen.  Ieder zijn eigen voorkeuren en je doet er naturlijk niets mis mee, maar we mogen daar toch wel iets van vinden zonder dat jij zo defensief moet reageren.  

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 2, 2025

@Diana ik lees hier graag over om me beter te voelen dat ik niet alleen ben en dit dus ook bij andere gebeurd. Ik schrijf er veel over om mensen die dezelfde beschamende dingen hebben meegemaakt een beter gevoel te geven dat ze er niet alleen voor staan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

Denk dat je het goed hebt opgelost.

missxhien volgende keer als je weet dat je ergens heen gaat waar geen wc’s zijn een luier meenemen…