Vraag

mogen jullie croptops dragen en zo ja welke leeftijd ( vraag voor meisje)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik had mogen jullie croptops dragen en zo ja op welke leeftijd mocht je dit. Zelf mocht ik vanaf groep 7 navel shirtjes en croptops dragen van me ouders. Ik herinner mij het moment nog behoorlijk goed toen wel een paar meisjes dat mochten en ik het ook wou. Ik was toen echt behoorlijk jaloers niet wetend dat ik gewoon in me bikini rond wandelde terwijl hun zo topje droegen. Maar vanaf groep 7 mocht ik ze ook eindelijk dragen en dat heb ik ook meteen gedaan me eerste navel shirtje was met een print van een hartje. Nu heb ik echt allo maar croptops en navel shirtjes met smileys en 1 met BMW logo erop.


11 reacties

Heey,

Mijn ouders zijn niet echt voorstander van het dragen van croptops. Dat vinden ze namelijk uitdagend en te bloot. In en rondom het huis zou misschien nog mogen, maar zeker niet in openbare/publieke ruimtes. (Behalve het strand)
Opzich vind ik dat niet heel erg, want ik draag eigenlijk geen croptops. Niet omdat het niet mag, maar het past gewoon niet bij mij.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +7

Hoi TessaV,

Ik mag opzich wel croptops dragen. Mijn ouders maakt het niet zo uit wat ik draag. Ik ben van nature niet zo iemand die in dit soort kleren rond gaat lopen. Bij mij moeten kleren lekker zitten, en ik moet er in kunnen sporten. 

Ik vind croptops niet zo praktisch. Een gewoon shirt is ook goed. Bovendien past het niet echt bij mij. Ik denk dat mijn vrienden (en ouders) heel raar op zouden kijken als ik ineens in een croptop rond ging lopen. Het is een beetje alsof ik een rok aan zou trekken, al hadden mijn oudersdat wel leuk gevonden, maar ik riep al van kleins af aan dat ik een broek aan wilde. 

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +2

Hey ik had mogen jullie croptops dragen en zo ja op welke leeftijd mocht je dit. Zelf mocht ik vanaf groep 7 navel shirtjes en croptops dragen van me ouders. Ik herinner mij het moment nog behoorlijk goed toen wel een paar meisjes dat mochten en ik het ook wou. Ik was toen echt behoorlijk jaloers niet wetend dat ik gewoon in me bikini rond wandelde terwijl hun zo topje droegen. Maar vanaf groep 7 mocht ik ze ook eindelijk dragen en dat heb ik ook meteen gedaan me eerste navel shirtje was met een print van een hartje. Nu heb ik echt allo maar croptops en navel shirtjes met smileys en 1 met BMW logo erop.

heyy, ja ik mog dit al vanaf groep 5? ja best vroeg haha!

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

ik heb vroeger eigenlijk nooit echt de wil gehad om dit soort shirtjes te dragen dus het was nooit echt een discussie thuis. Nu wil ik wel graag croptops en dan vinden mijn ouders ook gewoon prima, ik ben net 15 en zij hebben er niet echt iets op tegen. Als ik het eerder had gewild had dat waarschijnlijk ook gemogen;)

groetjes,

Amie

Badge

Heyy,

Bij ons mogen we het wel gewoon. Soms lopen we ook naakt maar dat is dan alleen in huis en soms op t strand

Ik ben een jongen, maar mijn zusjes mogen het al dragen vanaf wanneer ze het wouden

Ik ben een jongen, maar mijn zusjes mogen het al dragen vanaf wanneer ze het wouden

Ik mocht ze pas vanaf groep 7 echt soms balen was ik bij sommige vriendinnetjes aan het spelen droegen ze zo navel truitje. Tja die wou ik ook ja zij me moeder als je in groep 7 zit vindt ik dat je die shirtjes mag dragen ik snap het nog niet waarom ik jaloers was want ik droeg gewoon een bikini topje wat dus eigenlijk het zelfde effect is.

Heyy,

Bij ons mogen we het wel gewoon. Soms lopen we ook naakt maar dat is dan alleen in huis en soms op t strand

Ik loop soms ook wel eens naakt echt een fijn gevoel

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou zeggen als je t niet mag: Ga dan naakt lopen. Gwn binnenshuis, bij familie, vrienden en op strand en andere plekken.  Dat loopt echt herlijk! Ik geloof best dat iedereen graag zon cropstop wil dragen, ze zitten egt fc lekker, maar als je dat niet mag is het zomers egt heerlijk naakt te lopen! Nog gezellig ook met vrienden familie ofzo

Badge

Ik mocht het pas sinds vanaf ik 10 was ofzo, maar ik moet ze wel dragen met  een hemd eronder vanwege  fatsoennormen bij mij thuis.

Ik mocht het pas sinds vanaf ik 10 was ofzo, maar ik moet ze wel dragen met  een hemd eronder vanwege  fatsoennormen bij mij thuis.

Ik draag ze gewoon zonde hemd anders vindt ik zo crop top maar niks

Reageer