Vraag

mogelijk eetprobleem?

  • 26 December 2020
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Badge

Hoi,

ik ben een meisje en ik ben 13 jaar. Ik vind mezelf een te dik. Ik ben 1,70 lang en weeg 52 kilo. Mijn doel is om voor het nieuwe jaar 50 kilo of minder te wegen en binnen 1,5 maand 45 kilo, dan voel ik me waarschijnlijk een stuk lekkerder in mijn vel. Ik sla (op school) eten over, maar nu in de vakantie lukt dat niet zo goed, omdat ik wel moet eten met mijn ouders.  Ik wil niet dat ze vragen gaan stellen. Ik ga het liefst elke dag op de weegschaal en voel me erg vervelend als ik ook maar iets ben aan gekomen. Ik word ook al 2 maanden niet meer ongesteld. Ik heb het steeds koud ook al heb ik 2 hoodies over elkaar heen aan. 
Ik ben met een docent op school in gesprek gegaan en die zei tegen mij dat ik mogelijk een eetprobleempje aan het ontwikkelen ben. Ik geloof het eigenlijk niet. Ik heb nog lang geen ondergewicht en voel me naast een beetje vermoeid prima.

 

ik hoop dat iemand me duidelijkheid kan geven en ook kan proberen uit te leggen waarom je dat denkt.


groetjes anoniem 


1 reactie

Ik zou het advies van jouw docent volgen, hij weet namelijk iets meer over jouw situatie dan wij uit dit bericht kunnen halen. Dat je 2 maanden niet ongesteld bent geweest lijkt me niet gezond. Ik zou naar de dokter gaan.

Reageer