Vraag

moet ik nu beginnen met schaamhaar scheren

  • 30 December 2023
  • 13 reacties
  • 335 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo iedereen, ik ben een jongen en ben 14 jaar en ik heb eigenlijk al een aardige bos daar beneden en het stinkt echt heel erg betekent dit dat ik moet gaan beginnen met scheren?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Nee hoeft niet maar je schaamhaar kun je wel gewoon wassen met zeep

Reputatie 7
Badge +7

Dat heeft niet perse iets met schaamhaar te maken.

Moet je inderdaad beter wassen met zeep wat @Aubien zegt😀

Kijk uit voor je penis dat het zeep niet in je penis gaat, kan nogal branden.

Je moet eig ook elke dag de voorhuid van je penis zo ver mogelijk terug trekken en dan met water afspoelen .

Als het dan nog steeds stinkt kan je misschien beter naar de huisarts. Het zou kunnen dat je dan een schimmelinfectie oid hebt.

Reputatie 7
Badge +17

Dat het stinkt betekent dat je de zaak wat vaker moet schoonmaken daar beneden. Je kunt wel gaan scheren maar als je het niet vaak genoeg blijft het ook zonder haar stinken.

Je penis kun je beter zonder zeep wassen. Klinkt gek maar daar kan je het juist meer van gaan stinken.

Hier kun je er meer over lezen: https://sense.info/nl/je-lichaam/jongenslichaam/je-penis-verzorgen

Reputatie 7
Badge +5

De huid van je piemel kun je wel met zeep wassen maar niet de eikel en het stukje daarachter. Dat heeft tenminste m’n vader tegen me gezegd. Alleen weet ik niet hoe dat bij besneden jongens moet 

Reputatie 5
Badge +3

Scheren hoeft zeker niet. Zolang je het goed wast zou het niet moeten stinken. Kan ook zijn dat het niet aan je schaamhaar ligt maar aan je piemel.

Die was je door !zonder zeep! Het velletje een beetje naar achter te duwen en dan wat water te laten stromen over je eikel. 

Reputatie 7
Badge +5

Misschien is het een idee om nu wel je schaamhaar te scheren en dan weer te laten groeien dan dan wel met zeep schoon te houden, of je wil daar kaal zijn/blijven

Reputatie 3
Badge +3

Bedankt iedereen 

Reputatie 7
Badge +5

En… wat ga je doen gewoon nieuwsgierig 

Reputatie 3
Badge +3

En… wat ga je doen gewoon nieuwsgierig 

Ik wil gaan beginnen met scheren maar ben bang om het tegen mijn ouders te zeggen 

Reputatie 7
Badge +5

En… wat ga je doen gewoon nieuwsgierig 

Ik wil gaan beginnen met scheren maar ben bang om het tegen mijn ouders te zeggen 

Waarom zou je het tegen je ouders zeggen? Koop in de supermarkt wegwerp scheermesjes (misschien met zelfscan dan ziet niemand het). Als het heel lang is misschien eerst met een schaar korter knippen. Ik ben nog kaal daar maar m’n oudere broer scheert zich onder de douche helemaal kaal het spoelt dan ook gelijk weg en niemand ziet het. Suc6 en laat het maar weten of het gelukt is. Ps hoe oud ben je eigenlijk 

Reputatie 7
Badge +17

@anoniem0811 Dit soort dingen hoef je echt niet me je ouders te bespreken als je dat niet wilt

Reputatie 3
Badge +3

En… wat ga je doen gewoon nieuwsgierig 

Ik wil gaan beginnen met scheren maar ben bang om het tegen mijn ouders te zeggen 

Waarom zou je het tegen je ouders zeggen? Koop in de supermarkt wegwerp scheermesjes (misschien met zelfscan dan ziet niemand het). Als het heel lang is misschien eerst met een schaar korter knippen. Ik ben nog kaal daar maar m’n oudere broer scheert zich onder de douche helemaal kaal het spoelt dan ook gelijk weg en niemand ziet het. Suc6 en laat het maar weten of het gelukt is. Ps hoe oud ben je eigenlijk 

Ik ben 14 en bedankt voor de tip

Reageer