Skip to main content
Vraag

Moet ik mijn okselhaar scheren als een jongeman

  • 18 July 2024
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Hoi ik ben 14 jaar, moet ik mijn okselhaar scheren als man of is dat vrouwelijk?

Heyy,

Als je je okselhaar weg wilt halen is dat prima en dat kan je gewoon doen hoor, maar als je het niet wilt hoeft het ook niet. Is helemaal jouw eigen keuze en alles is prima als jij je er maar goed bij voelt! :)

Groetjess van ItsJustMe <3


Hoiii,

Als het veel is of weinig en jij hebt er last van, dan kun je het scheren als je wilt en als je het niet wilt, dan niet. Er is niks mannelijks of vrouwelijks aan.

Groetjes, justGhast


Als t echt zo veel is dat het aan de zijkante uitkomt als je je armen dicht doet : zeker wel knippen 

Alles afscheren hoeft voor mij nie maar je kan t ook trimmen dus bv scheren tot zegmaar een cm of zo, gaat ff jeuken maar daarna weer tip top 

Heel persoonlijk vind ik het wel cool als ALLES OVERAL af is, maar das mijn voorkeur 


@Jaleukenzoja Hygiëne bijhouden is niet vrouwelijk, dat is menselijk. Persoonlijk zal ik aanraden om elke maand je oksel- en schaamhaar volledig te scheren/trimmen/verwijderen, de manier maakt niet echt uit. 

Ik vind het echt goor als jongens/mannen hun okselhaar expres laten groeien. Dat zie ik bij basketballers veel, en het is echt niet aantrekkelijk. Hetzelfde vind ik van schaamhaar laten groeien: bah🤢

Je maakt zelf de keuze en dat moet je vooral blijven doen! Laat mensen nooit zeggen dat okselhaar scheren vrouwelijk is, dat is onzin. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn perspectief

Salam🍉


Reageer