Hallo,
Ik ben een 17 jarig meisje met cup maat 75g. Ik heb al niet veel geluk met kleding sinds ik best klein ben (1,60) en ik heb dikke bovenbenen. Dus kleding kopen is altijd een lastig ding geweest. Ik ben hier ook al jaren onzeker over, en laat me uitleggen waarom. Altijd als ik bijvoorbeeld een jurk of topje zie in de winkel, is er altijd wel een ingebouwd cupje in of een lijn bij je borst, of een gat in het midden van de top. Hiervoor is het lastig voor mij om een leuk topje te vinden die niet al te veel laat zien, maar er ook leuk uit ziet. Nu wil ik dus voor de zomer een bikini halen, maar je kan al raden dat dat niet zo makkelijk gaat. Ik moet speciaal bij livera een bikini met beugel halen, zodat niet alles eruit hangt wanneer ik ga zwemmen. Dit is allemaal wel leuk en aardig maar dit gaat mij wel 75 euro kosten alleen voor een bikini top, terwijl je bij de h&m een setje voor al 10 euro kan halen. Ik word hier wel verdrietig van omdat de bikini's waaruit je dan kan kiezen meestal heel basic zijn, of lijken op iets wat alleen oude mensen dragen. Nu wil ik dus ook zomer kleding halen maar ik weet niet waar ik leuke kleding vandaan kan halen? Ik kijk zelf altijd op c&a, h&m, berska, primark en shein