Vraag

moeilijk plassen na masturberen

  • 20 April 2021
  • 8 reacties
  • 1102 Bekeken

Badge

Ik ben gaan masturberen maar heb nog geen natte droom gehad dus bij mij komt er niks uit. Op een dag kreeg ik het lekkere gevoel maar ik ging door en kreeg 3 x achter elkaar dat gevoel weet niet of dat kan maargoed. Na dat ik de 3e x dat gevoel had voelde ik me duizelig en ik heb moeite met plassen ik heb het pas 1 uur ongeveer maar ik weet niet of dit normaal is.


8 reacties

Als je lichaam nee zegt is het dus nee, en dat lekkere gevoel is dat je penis samentrekt om sperma uit te schieten, alleen heb jij dat nog niet, maar je komt niet 3 keer klaar

Als je ook een branderig gevoel hebt kan het zo zijn dat je prostaat van slag was of je urinebuis, je prostaat word groter als je opgewonden bent maar omdat je zo vaak achter elkaar bent doorgegaan kan je prostaat van slag zijn en die houd vaak ook de urinebuis dicht om te voorkomen dat je niet plast tijdens de sex, normaal gesproken is het bij de zaadlozing klaar, maar omdat je dit nog niet hebt kon je gemakkelijker doorgaan, maar voortaan dus voor de zekerheid niet meer achter elkaar doorgaan of probeer even pauzes te houden tussendoor.

Badge

extra info: met een stijve is het vaak ook moeilijk plassen (je moet misschien wel maar het komt er niet uit)

Ik kan niet zo veel zeggen over de tijd tussen jouw orgasme en het kunnen plassen.
Wel kan ik je zeggen dat dit niets te maken heeft met je prostaat.
Het prostaat kan een probleem vormen, maar dat zie je vooral bij oudere mannen.

Tijdens een erectie blijven een paar sluitspieren samengetrokken om te voorkomen dat er urine vrijkomt uit de blaas.
Normaal gesproken heb je zelf controle over het ontspannen van die spieren zodat je kan plassen, maar dit is dus een uitzondering.

Hopelijk maakt dat het voor de TO en de anderen iets duidelijker.

 

-onnodige quotes verwijderd-

Je weet dat de prostaat ervoor zorgt dat je niet zomaar kunt plassen tijdens seksuele handelingen?

Omdat er verschillende en tegenstrijdige informatie was heb ik wat speurwerk gedaan.
De informatie die ik vervolgens  in mijn reactie heb gezet is dan ook  gebaseerd op de informatie uit de gegeven bron.
Je kunt zelf op de link klikken en de informatie bekijken.

Zeggen dat het anders is zonder nieuwe informatie of een bron te geven helpt niemand.
Dan krijg je een welles-nietes situatie.
Ik zou dus iedereen aanraden om de bron eens te bekijken.
Die is daar voor een reden.

Reputatie 3
Badge +2

Hi!

Het is niet gek dat je niet kan plassen nadat je hebt gemasturbeerd. Dat is heel normaal! Als je na een halfuurtje / uurtje nog steeds niet kan plassen zou ik ff naar de huisarts gaan. Maar het is verder gewoon een normale reactie.

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniem0909,

 

Dat er bij jou niks uit komt komt waarschijnlijk niet doordat je nog geen natte droom hebt gehad (heb ik zelf namelijk ook nog niet, maar er komt wel iets uit). Meestal krijg je ook niet 3 keer dat lekkere gevoel, maar meestal 1 keer of misschien 2. Als je dat gehad hebt moet je ook stoppen, want volgens mij is dat niet gezond.

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reageer