moeder ziek

  • 28 June 2020
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, Mijn moeder is al een aantal jaar ziek en ik vind het moeilijk omdat ze steeds verder achteruit gaat en zo ver dat ze geen energie meer heeft om iets leuks te doen, ik vind het zo moeilijk en ben zo bang dat ze er straks niet meer is. Nu vroeg ik me af, heb je het zelf ook meegemaakt en wat zouden jullie doen? Tips zijn zeker welkom.πŸ˜”πŸ˜Ÿ


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal, Mijn moeder is al een aantal jaar ziek en ik vind het moeilijk omdat ze steeds verder achteruit gaat en zo ver dat ze geen energie meer heeft om iets leuks te doen, ik vind het zo moeilijk en ben zo bang dat ze er straks niet meer is. Nu vroeg ik me af, heb je het zelf ook meegemaakt en wat zouden jullie doen? Tips zijn zeker welkom.πŸ˜”πŸ˜Ÿ

Hoi

Wat moet dit heftig voor je zijn.. Ik heb zelf ook een paar familie leden verloren, ik raad je aan om nog een keer met haar te praten als het lukt. Ga het over leuke dingen hebben! Probeer er niet te veel over na te denken hoe moeilijk het ook is, geniet van de momenten wanneer je bij haar bent. Ik begrijp dat het heel moeilijk is maar 1 ding wat ik geleerd hebΒ is ga praten! Met bijvoorbeeld je mentor of een vertrouwingspersoon op school of met een goede vriend of familie. Ga er niet in je eentje mee rond lopen praat er over. Ik hoop dat je moeder beter wordt! Veel sterkte!
Β 

Groetjes van mij

Reageer