moeder van een van mn vriendinnen heeft hersenvliesontsteking

  • 20 March 2024
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hey mensen van het forum,

ik zit momenteel even ergens mee, namelijk de moeder van een van mn vriendinnen die met een hersenvliesontsteking in het ziekenhuis ligt. Ze is best wel belangrijk voor me, door persoonlijke redenen en ik wil haar echt niet verliezen… heeft iemand tips hoe ik hiermee om kan gaan? het maakt me best verdrietig en ik maak me veel zorgen om haar...


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @froggo.123 

 

Wat lastig voor je.

Natuurlijk wil je haar niet verliezen!

Als ik jou was zou ik met volle vertrouwen denken:

 

Ze word vast wel beter! Ik weet het zeker want de dokters zijn tegenwoordig slim genoeg!

 

Ik hoop dat dit helpt.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Stel ze maar als je nog vragen hebt!

Reputatie 7
Badge +5

Hey @froggo.123!

Wat heftig zeg! Ik snap heel goed dat je je zorgen om haar maakt want het is ook heftig wat je meemaakt. ​Zelf heb ik een vergelijkbaar iets meegemaakt. Mijn vader heeft toen ik bijna 12 was namelijk een auto-ongeluk gehad waarna een aantal weken met behoorlijk veel zorgen en ziekenhuisbezoeken volgde. Gelukkig is dat redelijk goed afgelopen en hij kan weer een heleboel gelukkig  Wat mij in die tijd van onrust en zorgen heel erg heeft geholpen is het uitschrijven van mijn gedachtes en zorgen. Ik heb meerdere schriftjes volgeschreven met van alles en nog wat over wat er in mijn hoofd rondspookte. Dat hielp mij goed om rust te krijgen in mijn hoofd dus misschien helpt jou dat ook. Misschien kan je ook een keer met iemand erover praten? Misschien met je eigen ouders of iemand anders die je vertrouwd? Praten lucht meestal wel op en misschien helpt dat je ook om tot rust te komen en je naasten hebben denk ik ook nog goeie tips voor je. Je kan ook altijd een keer met de KT bellen of chatten om je verhaal daar te vertellen.

Heel veel sterkte en groetjes van ItsJustMe! <3

Reageer