Hoi ik ben apathy, Ik ben ondertussen al weer 16 jaar oud.
Ik heb al een tijdje last van ontzettende hoofdpijn. Soms heb ik het idee dat ik bijna flauwval en ik ben altijd moe terwijl ik wel prima slaap. Ik ben ook altijd heel snel verdrietig. Ik ben bijna elke week ziek. Dit duurt nu al wel een half jaar denk ik. Maar deze week is het erger geworden. Woensdag was ik op school (ik had die nacht echt goed geslapen) toen alles opeens uitviel. Ik kon helemaal niks meer voor 3 minuten. Dit kwam allemaal uit het niets. Alsof ik flauw ging.
Sinds woensdag ben ik vreselijk moe en al de hele week slaap ik de hele dag bijna maar ik word met de dag maar moeër. Ik kan ook niet normaal in mijn klas meer zitten alle geluiden komen zo hard binnen. Ik ga nu meestal op een rustige plek zitten en neem een rustige naar school omdat ik wel heel graag wil. Ook met werk en sporten lukt het gewoon niet. Met werk kan ik niet eens simpele vragen beantwoorden en bij sport maakte ik donderdag 5 keer achter elkaar exact de zelfde fout. Het is ook dat ik alsof ik continu grip in realiteit zit te verliezen.mijn ouders weten er van maar hun zeggen dat ik aanstel.
Dus voor nu ik heb absoluut geen enkel idee waarom dit gebeurd. Het enigste wat ik weet is dat ik het niet leuk vind en nogal bangerig of zo word.