misselijk bij inspanning

  • 16 October 2020
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi…

weer een topic van mij 😶 sorry…

ik heb alleen last van dat ik snel misselijk en duizelig word tijdens inspanning... 

ik hou van bewegen, acteren en daarbij af en toe wat dansen. (ik zit niet op dansen of dergelijke maar gewoon lekker een beetje springen in mijn kamer vind ik wel leuk :)) 

ik word alleen de laatste tijd helemaal niet goed als ik dat doe. gisteren werd ik na 1 just dance dansje al zo misselijk dat ik gewoon moest gaan liggen. 

hoe kan dit? weet iemand dit misschien…? heeft het te maken met mijn mentale gezondheid misschien…? ik zie er nu heel erg tegenop om naar gym te gaan, omdat ik echt bang ben dat die inspanning me te groot is. wat moet ik doen!!? ik kan niet naar de ha want als het door mn mentale toestand komt dat kan ik gewoon niet uitleggen. 🥺😶

weet iemand wat dit is…??


2 reacties

Kan van alles zijn. Misschien niet weinig gegeten, misschien te lage bloeddruk noem maar op. Dat kun wij zo niet beoordelen. Misschien handig om hier even mee naar de dokter te gaan als het niet over gaat.

 

Badge

het zou kunnen dat je niet genoeg suiker binnen hebt op dat moment, maar ik durf het niet zo goed te zeggen ..

Reageer