Vraag

Miss Ongesteld

  • 19 April 2020
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van net 13 en ik weet niet of ik ongesteld ben.. Want er zit soort van donkerrood slijmerig spul in me onderbroek. Ik ben er net achtergekomen op de wc. Voordat ik het tegen mijn moeder zeg wil ik het eerst zeker weten.. Weet iemand het?


3 reacties

Badge

Heyy, het kan best zijn dat je net voor het eerst ongesteld bent geworden. Ik zou zeggen plak er een maansverandering in en kijk wat er de volgende dagen gaat gebeuren. Het eerste jaar kan het heel onverschillig zijn dus vind het niet raar als je misschien over 1 dag al niet meer ongesteld bent of dat je hiernaa 4 manden niet meer ongesteld gaat zijn. Praat er ook even over met je moeder!! 
 

ik hoop dat je er iets aan hebt girl! 🦋☁️✨

Badge

Heyy, het kan best zijn dat je net voor het eerst ongesteld bent geworden. Ik zou zeggen plak er een maansverandering in en kijk wat er de volgende dagen gaat gebeuren. Het eerste jaar kan het heel onverschillig zijn dus vind het niet raar als je misschien over 1 dag al niet meer ongesteld bent of dat je hiernaa 4 manden niet meer ongesteld gaat zijn. Praat er ook even over met je moeder!! 
 

ik hoop dat je er iets aan hebt girl! 🦋☁️✨

Dankjee

Badge

Ja dat had ik ook eerste keer!! Ik zat toen huilend op de wc en was helemaal overstuur!!😂 Bij mij kwam er de dagen daarna telkens weer een beetje ik m'n maandverband. (Ik zou gewoon maandverband in doen  dat vind ik zelf altijd wel fijn!) Vertel het gewoon aan je moeder, moeders zijn er altijd om je te helpen!! Hiervoor dus ook! Sterkte!!!💗😘

Reageer