Ik probeer het al een tijdje maar het lukt niet weet iemand waarom en heeft iemand tips
Waarom zou je jezelf willen pijpen?
Maar goed 2 problemen waarom je niet instaat zou kunnen zijn om je zelf te kunnen pijpen🤨
1 Je buik zit in de weg, dus je kan jezelf niet volledig in elkaar kruipen om bij je pikkie te komen.
2 Je pikkie is te klein om erbij te komen.
Dus 2 dingen om te doen:
1 Probeer af te vallen, zodat je buik weggaat, waardoor je een betere poging hebt om je zelf te gaan pijpen.
2 wacht tot je pikkie groeit. Als die wat langer wordt kun je er beter bij. Dan moet trouwens je buik niet mee gaan groeien haha.
3. De tip: probeer tegen de muur te liggen, met je benen tegen de muur, en probeer zo een achterwaartse koprol te maken zodat je pikkkie het dichts in de buurt komt van je mond.
3.1 De tip 2.0 ga op bed op je rug liggen met je benen omhoog, probeer opnieuw een achterwaartse koprol te maken.
Succes!
See ya!
Spookyzx.
Heyy
Forceer je hier niet in, sommige mensen zijn gewoon niet plooibaar genoeg denk ik
Groetjes
Kaas123
Ik probeer het al een tijdje maar het lukt niet weet iemand waarom en heeft iemand tips
Ik denk omdat je rug niet zo flexibel is? Misschien kan je joga doen ofzo
Elke dag oefenen het beste is op bed enkel in je onderbroek en steeds proberen een stukje verder te gaan
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.