Vraag

mijn vriendin wilt dat ik meer aankom

  • 10 August 2023
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Hallo, ik ben S 18 jaar. Ik heb al 16 maanden verkering met mijn vriendin A. A probeert eigenlijk al zins de eerste date mij veel te laten eten, wat ik een beetje vreemd vond maar nooit echt goed er over nagedacht. Nou heeft ze mij vroeger deze avond verteld dat zij een “feederism” kink heeft. En dat ze het dus opwindend vind als ik eet of zwaarder wordt. Nou heeft ze aan mij gevraagd of ik nog meer zou kunnen aankomen voor haar. Ik weeg 163,3kg met een lengte van 1,78m dus mijn bmi is al aardig hoog, nou heeft ze gevraagd om nog 7kg aantekomen, maar heeft verteld dat ze mij zo groot en zwaar mogelijk wilt. Naar mijn mening is 7kg niet heel veel dus wil ik dat wel aankomen, maar als ze me steeds zwaarder wilt houd het nooit op. Ik hou heel veel van haar en ik ben bang dat als ik niet zwaarder word dat ze het misschien uitmaakt. Dus wil ik om hulp/advies vragen.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Het is voor jou vooral de vraag: is mijn relatie meer waard dan mijn gezondheid?

Je gezondheid lijdt er namelijk aan als je zo zwaar/dik bent. Ik zou zelf altijd voor mijn gezondheid kiezen in zo'n situatie

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Sam2005, ik wil 1 ding zeggen,

STOP MET AANKOMEN! Wat zij wilt is echt niet normaal, je moet nu juist afvallen, en ook snel. 

Ik zie wel eens zo'n Amerikaanse serie met die dikke mensen van 275 kilo, die vast zitten aan hun bed en heel veel en ongezond eten, je wilt toch niet dat dat je toekomst wordt??? Je gaat dan ook sneller dood.

Hoe veel je ook van haar houdt, val af en maak het uit met haar en zoek een vriendin die wel normaal doet!

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +9

Mijn advies maak het uit en je moet gaan afvallen dit is overgewicht en is niet goed voor je gezondheid en als je vriendin je nog zwaarder laat worden is ze niet de juiste om door te gaan

Reputatie 7
Badge +8

Je vriendin zit je nu eigenlijk te misbruiken voor haar eigen plezier. Als je het gevoel hebt dat je iets moet doen om een relatie voort te brengen is het niet de goede relatie. Ik zou het persoonlijk uit maken. Je vriendin heeft best wel gevaarlijke verwachtingen van je. Dikker zijn kan voor gezondheids problemen zorgen. Mentaal en fysiek. En misschien moet je je dit afvragen: zou zij 7 kg willen aankomen als jij dat zou willen? Of is dit iets wat zij alleen zou verwachten vanuit anderen? 

 

Ik hoop dat dit helpte

 

Reageer