Skip to main content

Hoi allemaal,

Even een iets minder leuke toppic. Ik hoef geen medelijden ofzo maar gewoon een maatje hier waarmee ik kan praten. Afgelopen dinsdag is er een vriendinnetje van mij overleden aan leukemie (vroeger mn bestie, maar omdat we allebei naar een andere school gingen is het een beetje verwaterd en zijn we gewone vriendinnen). Ze had acute lymfatische leukemie (ALL). Dit was ongeveer 8 maanden bekend bij haar voordat ze overleed. Ze lag de laatste weken alleen maar in het Erasmus ziekenhuis en uiteindelijk kon ze niet meer ademen. Ze werd in kunstmatige coma gehouden en toen hielden al haar organen ermee op en is ze overleden.

Ik schrijf dit hier omdat ik het een beetje van me af kan schrijven en omdat ik graag iemand wil waarmee ik over dit onderwerp kan praten. Ook wil ik jullie allemaal eraan te herinneren om van iedere minuut van je leven te genieten zolang het nog kan.

Hoi @Anoniempjeee_xxx .

Wat verdrietig! Sterkte!

Ben je nog wel bij haar langs geweest?

 

Veel liefs,

Jesse

 


Hoi, wat een verdriet en wat jong. Echt heel erg. Ik hoop dat je toch kracht houd door de herinnering aan haar en dat je om haar gaf. En je laatste zin, ik zal dat zeker onthouden, dankjewel! 

Groetjes, sterkte en liefs

Tartan X 


Heel veel sterkte. Die laatste zin is helemaal waar.


Hey, komt nu mss heel weird over maar ben letterlijk aan het huilen nu. De moeder van een vriendin van mij is ook overleden aan leukemie een paar dagen geleden. Ik snap wel dat je heel verdrietig bent. Ik wens je heel veel sterkte en als je wilt heb je altijd iemand om mee te praten 💞 heel veel liefs en sterkte, -Preppygirl 


Reageer