Vraag

Mijn vagina jeukt, moet ik naar de dokter?


Badge +1

heel raar maar me vagina jeukt

is dit een leeftijds dingetje of moet naar de docter?????

 

ik ben bang :(


12 reacties

Je kan een schimmelinfectie hebben.  Dat jeukt heel erg en je kan er niks aan doen dat je die hebt.  Je kan naar de dokter maar je kan ook zalf bij het Kruidvat halen. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik he het ook soms maar niet elke dag. Vaak iets van 3 x per maand ofzo

Badge +1

Je kan een schimmelinfectie hebben.  Dat jeukt heel erg en je kan er niks aan doen dat je die hebt.  Je kan naar de dokter maar je kan ook zalf bij het Kruidvat halen. 

is dit erg?

het lijkt me van niet want ik maak het elke dag schoon met een hele boel zeep en water

Badge +1

Ik he het ook soms maar niet elke dag. Vaak iets van 3 x per maand ofzo

wordt het erger?

bij mij is het pas een recent dingetje en ben bezorgd

Reputatie 7
Badge +5

Nee

Reputatie 4
Badge +2

heb je recent nog seks gehad zonder condoom ? dan zou dit kunnen wijzen op een aanwezige soa

Reputatie 7
Badge +5

 hell nah heb ik niet😵

Het komt waarschijnlijk door zeep. Je kan het beste je vagina niet wassen met zeep. Het is niet erg maar wel vervelend en je hebt wel een zalfje nodig anders gaat het bijna niet over.  

Reputatie 7
Badge +5

Tyy

Badge +1

Het komt waarschijnlijk door zeep. Je kan het beste je vagina niet wassen met zeep. Het is niet erg maar wel vervelend en je hebt wel een zalfje nodig anders gaat het bijna niet over.  

ahh thanks!

 

dan zal ik zo iets proberen, hopen dat het werkt.

Reputatie 4
Badge +2

Hey!!

Waarschijnlijk is je probleem al opgelost maar zo niet: here i am!! Heb je je laatst geschoren? Miss heb je dat een beetje fout gedaan. (Net zoals ik de eerste keer) Bij mij begon het toen ook enorm te jeuken en ik heb er ongeveer 12 dagen last van gehad. Ook waren er rode bultjes op mijn vulva. Maar waarschijnlijk heb jij een schimmelinfectie. Ik weet niet of er spul daarvoor is maar als dat er is, gebruik dat dan. Laat ook je moeder even kijken. Miss een beetje ongemakkelijk maar het is wel slim. Moeders hebben verstand van dat soort dingen!!

Hopelijk ben je al hersteld. Xxx

Reputatie 1
Badge +1

heb je recent nog seks gehad zonder condoom ? dan zou dit kunnen wijzen op een aanwezige soa

Ik huil😭

broer ik wil geen soa man dalijk heb k dat

Reageer