Mijn vader ligt in coma

  • 25 October 2022
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal,

 

Ik ben net nieuw hier, maar ik wil even mijn gevoel kwijt.

Bij mijn vader is dit jaar kanker geconstateerd, hier is hij begin september aan geopereerd. Het ziekenhuis gaf aan dat na een week alles weer bergopwaarts zou gaan. Helaas ligt hij tot hede nog in coma. In de afgelopen weken zijn er meerdere operaties geweest. Sinds dit weekend gaat het extreem slecht en heb ik al afscheid moeten nemen, omdat ze denken dat hij het niet gaat redden. Zelf vind ik het moeilijk om over mijn gevoel te praten met mijn moeder en andere familieleden. Ook ga ik allemaal door met alles en denk ik niet aan me eigen terwijl ik eigenijk heel goed weet dat ik dit wel moet doen, want de afgelopen nachten heb ik alles bij elkaar maar een uur of 8 geslapen. Zijn er hier mensen die hetzelfde meegemaakt hebben of advies hebben hoe ik door deze tijd heen kom.

 

-Ben er voor elkaar-


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey

Wat naar voor je, goed dat je op deze site bent, ik heb ook  zoiets met mijn overgrootoma gehad(mijn omie) zij heeft het overleeft, ze is nu wel dood maar van ouderdom. Zou ik je mogen vragen wat voor kanker je vader heeft? ik kan je tips erover geven en zelfs vanaf de computer mentaal jou helpen, het hoeft natuurlijk niet als je je daar niet fijn/veilig bij voelt, ookgeef ik je de tip om er met familie of vrienden over te raten het helpt echt enorm en het voelt alsof er 10 kilo van je schouders afvalt.

 

 

Reputatie 2
Badge

Hey Livinee,

 

Dankjewel voor je reactie.

Mijn vader heeft darmkanker.

Zou het fijn vinden als je tips hebt.

 

--

Hi ik heb geen sterke adviezen maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en dat ik aan jou, jullie en anderen die dit meemaken denk.  😘 en dat je er veel over kunt praten en je gevoel kwijt kan en mensen er voor je zijn !

Sjammetje xxxx

Reageer