Vraag

mijn tand is gebarsten en ik weet niet of het een melktand is of niet!

  • 8 January 2022
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Help, mijn tand/kies geen idee eigenlijk is gebarsten en bestaat nu eigenlijk uit 2 delen! Een stukje ervan is al afgebroken. Er zit best een grote spleet tussen die 2 delen. Maar het punt is dat ik niet weet of het een melktand is of niet!

K moet namelijk nog best veel wisselen

Help pls 


3 reacties

Ik wil echt niet naar de tandarts ofzo

Reputatie 6
Badge +5

Als je tand is gebarsten zou ik toch even naar de tandarts gaan, ook al wil je dit misschien niet. Ik zou het sws even aan je ouders laten zien, zodat zij er ook vanaf weten. Je kan mogelijk gaatjes ontwikkelen en dat wil je ook niet. Beter advies dan dit kan ik niet geven, sorry :) Hoop dat je er toch iets aan hebt.

Ik zou idd ook even naar de tandarts gaan. Die kunnen veel. Zou best kunnen dat die tand gewoon weer bij gelijmd kan worden. Tandarts is echt niks om bang voor te zijn. Heb zelf vaak genoeg in die stoel gezeten, ook veel vanwege de ortho. Het valt echt reuze mee, zij zijn wat aan het werk in je mond en jij ligt daar gewoon te chillen, oogjes gwn dicht (tegen dat ongemakkelijke oogcontact en de extra relaxings) en laat het maar gebeuren. Niks aan het handje. En als je het spannend vindt, kan je ook altijd van te voren vragen of je tandarts eerst duidelijk uitlegt wat hij/zij gaat doen zodat je weet wat ze aan het doen zijn.

Reageer