Skip to main content

hoi,

mijn pik groeit heel snel van 6 cm slap en 9 cm stijf is hij ondertussen al 9,5 cm slap en 13 stijf dus hij is 2,5 cm gegroeid in een paar dagen ik ben er blij mee maar is het normaal dat je penis in zo’n korte tijd zo veel kan groeien??

Dat is heel snel man. Dan ben je nu zo groot als je broertje of niet?

net iets groter😁 maar ondertussen is hij nog meer aan het groeien!!! en niet alleen mijn derde maar ook mijn andere twee benen groeien!! ik heb opeens een lijpe groeispurt met alles(oksel, bal, schaam, been, arm haar groeit allemaal ineens heel rap en verder wordt ik ook langer)

Je vroeg of het normaal was. Denk het wel je bent al 15 dan moet je lichaam inhalenop de andere jongens.

In vorige topic vroeg je of je nog ging groeien en was je jaloers op je broertje. Dat hoeft dus niet meer. En al was het niet normaal, hier wachte je op toch? Lekker man!

Je vroeg of het normaal was. Denk het wel je bent al 15 dan moet je lichaam inhalenop de andere jongens.

In vorige topic vroeg je of je nog ging groeien en was je jaloers op je broertje. Dat hoeft dus niet meer. En al was het niet normaal, hier wachte je op toch? Lekker man!

ik ben er ook zeker blij mee maar hij is nog steeds wel wat kleiner dan die van mijn broertje want die is ook weer een beetje aan het groeien

Reageer