Mijn penis lengte

  • 9 December 2015
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help ik ben een jongen van 13 jaar oud en heb een penis van zoon 12 centimer, is dit lang genoeg.
Ik wil vooral meningen van meisjes want die kunnen in die zin beter uitleggen waarom iets beter of lekkerder is.
Alvast bedankt voor de steun

6 reacties

Hai,

Ik ben dan wel geen meisje maar ik heb wel een antwoord voor je :)

Ik heb zelf een penis van 14 centimeter, bijna 15. Je moet gewoon nog ff wachten op de extra groei van je penis.
De meeste jongens hebben trwns ook een penis niet groter dan 15 cm
Hilversumsejongen,

De penislengte is een onderwerp waar jongens/mannen zich nog weleens druk over maken. Begrijpelijk dus dat je twijfelt of je penis wel lang genoeg is. Ik zal je gerust stellen. De gemiddelde penislengte is tussen de 10 cm en de 16 cm. Jij hebt 12 cm, netjes dus. Maar je zit nog in de groei dus de kans dat hij groter word is groot.
Alle meisjes denken anders en iedereen heeft zo zijn/haar eigen mening. Ik ben tevreden met wat ik krijg. Wel heb ik liever een wat dikkere en een wat langere, omdat je dan wat meer voel. Maar dat is voor iedereen weer anders.

Heb ik je zo voldoende geholpen? Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
hey,

De penislengte maakt veel meisjes niet heel veel uit. Er wordt wel gezegd dat meisjes je dan uitlachen maar tbh veel meisjes hebben er eigenlijk niet eens verstand van. t/m 16 hebben de meeste meisjes nog nooit contact gehad met een penis en zullen dus ook niet weten wat de juiste grote is, voor hun gevoel. Ook heb je als je nog onder de 16 bent juist geluk met een kleinere penis op het moment dat jouw penis namelijk 17 cent zou zijn willen veel meisjes juist niks met je beginnen, want als het dan uit is dan voelen meisjes niks meer (of inelkgeval tijdelijk minder) bij een andere sexuele ervaring met een minder grote penis.

ik weet niet of je hier iets aan hebt en ik heb er zelf ook totaal geen verstand van maar dit zou ik zeggen iig 🙂.

Groetjes xx
Badge

een goeie tip keen ook eens op sense.info voor meer informatie voor jongeren daar staat ook informatie op over gemiddelde penislengte en hoe je het kan meten.    ps kindertelefoon alsjeblieft niet bannen de website is echt.

Hallo anoniemmer :)

Ten eerste, dit is een topic van 4 jaar geleden.

Ten tweede, die website die jij noemt wordt niet verbannen, zij zien het ook als een betrouwbare site!

-TheMightySlayer <3

Ik ben een meisje maar het boeit mij niet wat de lengte is het is ook onnodig om er onzeker over te zijn.

Reageer