mijn moeder is bang voor corona.

  • 12 March 2020
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey mensen.

We zien t weer eens vaak voorbij komen op het nieuws. Niet de liefde maar het corona virus hangt in de lucht. Maar mijn moeder slaat door. Na de toespraak van meneer Rutte en andere mensen zijn een hoop dingen afgelast zoals het sporten. Mijn moeder wilde ons niet naar school laten, maar ik heb haar over gehaald dat ik wel mag gaan omdat ik toetsen heb. Mijn broertje en zusje daarin tegen mogen niet gaan terwijl we in een iniminidorl leven waar dat soort dingen weinig tot niet gebeuren. 

Heeft iemand tips dat ik mijn broertje en zusje kan helpen naar school te gaan? 

Mvg Ranger13


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heyy,

Wat vervelend dat je moeder zo bang is. Ik weet niet of je hier heel veel aan hebt, maar goed. 

je moet begrijpen dat je moeder jou, je broertje en zusje wil beschermen, opzich is daar niets mis mee, ze geeft gewoon om jullie! 

Als je je broertje en zusje wilt helpen kan je je moeder proberen gerust te stellen door te zeggen dat corona ongeveer net zo erg is als de griep, het is natuurlijk niet fijn als je het krijgt maar je ervaart het wss hetzelfde als de griep. 

hoop dat je er iets aan hebt :)

groetjes,

Amie

Reputatie 3
Badge +2

mijn moeder is precies zo ik zou willen dat ze me gewoonn= naar school liet gaan het spijt me maar ik heb geen idee

Hey Ranger13

 

Je zou je moeder ervan kunnen overtuigen om eenvoudigweg de veiligheidsvoorschriften te volgen. Mogen jullie van de veiligheidsvoorschriften naar school? Ga dan gerust naar school. Laten deze voorschriften echter weten dat je beter thuis blijft, blijf je vanaf die dag thuis. 

 

Hogere instanties zijn momenteel intensief bezig rond onze veiligheid, en zorgen ervoor dat de nodige maatregelen genomen worden. Zo gaan in mijn omgeving de scholen vanaf maandag dicht, en zullen veel leerlingen van thuis uit les volgen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer