Hoi @XthereForYouX ,
Sorry voor de late reactie!
Dat is idd wel aan de hoge kant, maar zelf afvallen is niet altijd slim, omdat je kan doorslaan en miss sommige voedingsstoffen mist. Het is belangrijk dat iemand dat wel goed in de gaten houd en je echt gezond leert eten. Miss kun je een keer naar de huisarts gaan? Die kan je dan doorsturen naar een dietist. En het ligt ook een beetje aan je bouw, dus miss ben je altijd wel wat zwaarder dan mensen de meeste mensen van je leeftijd.
Liefs.
hoii, ik kan je niet echt tips geven op dit gebied maar ik wil wel even zeggen dat je niet alleen bent.
ik heb hier namelijk ook last van en wss nog wel meer mensen die ik ken, maar dat weten we gewoon nog niet.
het is echt heel vervelend om je zo te voelen en ik kan ook echt niet stoppen met het eten van die lekkere dingentjes.
maar ik wilde wel gewoon even zeggen, het is gewoon je bouw en dat weet ik zelf ook maar ja ik kwam er ook achter, je kan er gewoon niks aan doen. het gaat allemaal nog wel veranderen in de puberteit. dan groei je in de lengte en word het buikje ook wat minder.
ik hoop dat je hier iets aan had :)