Skip to main content
Vraag

mijn gewicht is te laag

  • 19 June 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Hey, Ik ben 14 jaar ik ben een meisje en ben ongeveer 165cm. Ik weeg echt 37kg en dat is veel te weinig en ik  probeer letterlijk alles om aan te komen, ik eet veel en ik moest ook al op zon gesprek met de GGD en ik vind mezelf ook echt lelijk omdat mensen denken dat ik juist wil afvallen maar dat wil ik helemaal niet, en mijn BMI is ook ‘veel te laag’: 13,6 ofzo.

Maar heeft iemand tips? Niks werkt en ik moet binnenkort weer op gesprek en dan moet ik zon speciaal voedsel ding volgen ofzo, maar ik ben echt onzeker

Halloooooo,

Misschien niet per se veel eten maar bepaalde dingen eten die bijvoorbeeld veel vet bevatten. Ik hoop dat dit mogelijk helpt. Succes!

Groetjes, @justGhast 


Hoi! 
Ik heb dit zelf niet, dus ik ben niet echt bekend met het onderwerp, maar ik kan je proberen te helpen :) 

Het eerste wat ik weet is inderdaad: niet per se veel eten, alleen goed opletten op wat er allemaal in zit (bijvoorbeeld vet, bouw stoffen, etc.). 

Verder zijn je gewicht en lengte voor een gedeelte erfelijk, soms kun je er redelijk weinig aan doen. Maar belangrijk is dat je positief blijft! (Dit komt van iemand die nooit positief is, ik weet hoe moeilijk het soms is.) 

 

En onthoud alsjeblieft dat niemand je onzeker hoort te laten voelen over jezelf :) 


Tip van flip:

Bereken je calorieën via het internet.

En dan zorg je er voor dat je daar boven zit (per dag)

als je onder die calorieën zit dan ga je vermageren .

en zo weinig mogelijk bewegen dan verbrand je weinig calorieën 


Reageer