Beantwoord

mijn docent noemde me dik

  • 27 February 2020
  • 6 reacties
  • 498 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

ik zat vandaag bij Nederlands en we hadden toets. De docent deelde blaadjes uit. Ik schoof de tafels uit elkaar schuiven  ging even op me tafel zitten want ik was nog in gesprek met degene naast me. Toen stond ik op en had ik dus op het toets blaadje gezeten. Me docent zij zie je wat je doet ga je gewoon met je dikke kont erop zitten. Het blaadje was zegmaar helemaal vervrommeld. Laats toen ik chips at zij hij ook al let je op dat je daar niet te veel van eet. Met de nadruk op niet dik woorden. Ik wordt hier erg onzeker van. Iemand tips?

 

 

ik ben een meisje 15 jaar en weeg 63 kilo is dit normaal ?

 

icon

Beste antwoord door B247 28 February 2020, 15:25

Bekijk origineel

6 reacties

hoi

 

dat licht aan jou lengte.

 

Hoi

 

Wat een nare opmerkingen van die docent. Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. 

 

Zou je, als deze docent nogmaals zo’n opmerking zou maken, kunnen aangeven dat je dit onprettig vindt? Eventueel zou een vriend(in) voor je op kunnen komen. Het is namelijk niet ok van deze docent om leerlingen onzeker te maken. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Volgens mij mag een docent dat niet eens zeggen over een leerling.

Badge

Heyy,

wat je docent doet/zegt over je kan/mag niet eens. Als je wilt dat dit gaat stoppen, lijkt het me handig als je naar iemand toe gaat op school, bijvoorbeeld: je mentor, jaarleider, conrector/rector of gewoon een vertrouwenspersoon.

ik hoop dat ik je heb geholpen

 

doeii! 

Heyy

Ik denk echt dit je dit met je ouders en de directie van je school moet bespreken. Dit kan toch helemaal niet! Wat een vreselijke leerkracht. Bespreek dit echt even met je ouders, want dit kan echt niet hoor.

En for the record, je hebt een heel normaal gewicht hoor.

Badge

mijn zus is 14 en weegt meer dus ik zou je gen zorgen maken die leraar zit fout. je bent fantastisch je hoeft niet onzeker te zijn.

Reageer