mijn afscheiding/problemen met vagina?

  • 4 September 2023
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik heb al half jaar beetje problemen met men vagina ofzo? Ik heb met iets gevingerd waar beetje stof aan zat denk ik en had helemaal rode vagina en het branden en vieze dikke afscheiding en stinkt naar vis en doordat had en doe ik nog steeds heel vaak schoon maken met water en geen zeep daar schoonmaken en het stinkt na een half jaar nogsteeds beetje naar vis en afscheiding heb ik elke dag en stinkt maar is ook iets dikker dan hoe het hoord tezijn maar dat valt allemaal wel mee maar vandaag had in bruine afscheiding best veel terwijl ik 2 weken geleden ongv ongesteld ben geweest en ben bang dat er wat is en heb gegoogled en ja ik kan ook PID hebben of hoe dat ook heette maar daar heb je antibiotica voor nodig en dat is zo duur en je kan daar ook ziek van worden maar de bacteriën gaan dan wel dood. Ik weet het allemaal niet meer en ik durf het niet te zeggen tegen me moeder want dat is zo schamend en WIL HELEMAAL NIET NAAR DE DOKTER never!! Help me please!!!!! Trouwens ik ben 13 jaar en meisje voor als dat nodig was en heb nog nooit seks gehad ofzo!


6 reacties

Hey meis, je kunt dit best aan je moeder vertellen en dan zonder dat verhaal erbij van dat vingeren. Weet zij toch niet waardoor het komt, kan ook door vuil papier of per ongeluk een wc bril of rand aanraken. Het kan gewoon gebeuren en iedereen overkomen dus blijf hier niet mee lopen! Echt je moet het gewoon vertellen en anders een vertrouwde vrouw die je kent op school ofzo. Zelf zoeken op thuisarts nl of apotheek nl kan ook maar dan weet je nog niet of het een schimmel of bacterie is en daar zijn verschillende middelen voor nodig. Dus vertel je moeder gewoon zonder het vingeren verhaal! 

Asky XxX 

Reputatie 3
Badge +1

Oke

 

Reputatie 3
Badge +1

Dankje voor meedenken! 

 

Reputatie 2
Badge

Hii,

mag ik weten hoe het is geindigd?
Ik zit zelf ook in dezelfde situatie.

Groetjes

Reputatie 3
Badge +1

Hai, Ik ben niet naar mn moeder gegaan maar had op bol.com een inwendig iets gekocht voor(schimmelinfectie )  en het had wel geholpen en sws is mn afscheiding niet dik meer ofzo en jeukt niet meer. Maar het ruikt nogsteeds niet super goed ofzo dus ik weet het eig ook niet zo goed! Groeten 

Reputatie 1
Badge

Hoe vervelend het ook klinkt zou ik toch naar de dokter gaan. Bedenkt dat zij hun werk doen om mensen van hun lichamelijke klachten af te helpen. Ja dat is met de billen bloot….. laat het niet te lang in je hoofd zitten dat je het zo erg vind. Niemand maar werkelijk niemand vind dat leuk en dat weet een dokter. Dus wees lief voor jezelf en laat je helpen door iemand die je kan helpen. De opluchting is zoveel meer waard dan 10 minuten op het spreekuur. Gun het jezelf 

 

sterkte

Reageer