Hoi,
Sinds ik vanaf maandag terug ben van vakantie kan ik niet goed uitslapen (soms ook niet inslapen) en word ik 's nachts wakker. Eerst was het zo dat ik om 4 uur wakker word maar vannacht is dat al gebeurd om 2 uur. Dit komt vooral omdat ik continu moet denken aan de pester die ik heb genoemd in een eerdere topic en ik dus niet weet hoe ik haar uit mijn hoofd krijg. Ik heb op dinsdag gesproken met iemand die mij als het goed is kan helpen met van alles en zij weet dat ik veel vragen in mijn hoofd heb (wie is die pester nou precies? Wat wil zij bereiken? Wanneer houdt dit op? Als de politie haar niet kan stoppen wie stopt haar dan wel? Wat als ze mij weer wat aandoet?). Zij heeft dus zo'n plan waarbij ik deze week een van die vragen moet proberen te vervangen met een antwoord, zij wilde dat ik begin met de laatste van die vragen door deze gedachte vervangen en volgende week is zij er weer om te kijken hoe dit gaat. Nou weer terug naar mijn slaapprobleem, ik heb van mijn moeder, die er trouwens voor een paar dagen niet is, zo'n drankje gekregen die ik kan drinken zodat ik de volgende ochtend goed uitslaap, maar deze vind ik echt smerig en wil ik dus niet elke keer weer drinken. Weet iemand wat ik kan doen om gewoon weer te kunnen slapen zonder opeens wakker te worden?