Skip to main content

hoi ik snij me zelf al best lang maar ik weet niet meer wat ik moet doen. (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  9: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum). wat moet ik doen? (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9).

Hoi Chantal13

(De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  9:Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum). We willen niet dat je jezelf pijn doet! We kunnen je wel tips geven over hoe je van het snijden af kan komen.

Weten je ouders dat je dit doet? Misschien is het als ze dit niet weten prettig om hier over te praten met je ouders. Dit is een grote stap, maar het lucht wel op. Je ouders kunnen je dan steunen en helpen om langzaam af te kicken van het snijden. Je kan ook altijd een gesprek met de kindertelefoon aangaan. Je kan zowel chatten als bellen met de kindertelefoon en dit is 100% anoniem.

Op het forum staan ook topics over alternatieven voor snijden. Dit is een van de bekende topics waar je misschien wat aan hebt.

Sterkte gewenst.

Groetjes van mij.

Reageer