Vraag

met vrienden op kamer slapen op schoolreis en 1 douche

  • 25 October 2023
  • 4 reacties
  • 346 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hoi, als je het niet volledig wil lezen : ik heb de het belangrijkste gemarkeerd.

ik ga binnen een aantal maanden op een schoolreisje van 1 week. Ik ga normaal met twee of drie vrienden van mij in de kamer slapen, maar er is één probleempje. Er is maar 1 douche voor ons drie of vieren en we hebben maar maximum 30 minuten om allemaal te douchen en onze tanden te poetsen enz. Hebben jullie dit ook al gehad en wat deden jullie? De douche is wel redelijk groot. Oh en ja ik ben nogal gewend om alleen in m’n onderbroek te slapen en ik denk nog een van die vrienden is het dan raar om in m’n onderbroek te slapen? We zijn niet verlegen daarover ofz we praten wel af en toe is over dat onderwerp.

Bedankt om te antwoorden 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoihoi, ik heb dit zelf nog nooit ervaren lol. Maar hoezo maar 30 minuten? Als het kan zou ik stiekem meer tijd nemen lol. 

Ik denk wel dat jullie het beste met zn allen jullie tanden kunnen poetsen. Dat zou dan ongeveer ~4 minuten duren met zn allen tegelijkertijd. Dan blijft er ongeveer 26 minuten over om te douchen, dat is 5 minuten douchetijd voor ieder en nog een beetje tijd om af te drogen. Jullie kunnen de tijd afspreken door een timer te zetten voor ieder. 

Voor het slapen zou ik gewoon een korte broek en t-shirt meenemen en kijken waar de rest in slaapt. Gewoon doen wat de rest doet, zo voorkom je dat je belachelijk wordt gemaakt haha. 

Hoop dat dit helpt :) 

Reputatie 5
Badge +4

hoi!

bedankt voor de tips ga ik zeker gebruiken!

 

Reputatie 5
Badge +4

je zegt van extra tijd nemen maar we willen wel zo lang mogelijk slapen want het is een heel erg drukke week, dus dat gaat niet.

Ik denk ook niet dat allemaal onze tanden samen poetsen ook niet gaat lukken want het is een hele kleine badkamer met 1 kleine wasbak

Reputatie 7
Badge +9

😅 Oei. Is er misschien een andere plek waar jullie jullie tanden kunnen poetsen? Bijv. in de wc voor iedereen en niet van jullie kamer? Idk man lol, ik hoop dat jullie iets kunnen vinden!!

Reageer