Vraag

menstruatiepijn

  • 13 May 2021
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo allemaal,

ik had eerst niet zoveel buikpijn tijdens de menstruatie. maar nu heb ik steeds veel meer buikpijn en het is heel erg irritant.  wat moet ik nu doen? naar de huisarts? krijg ik dan een controle? en wat voor controle?

alvast bedankt voor de hulp en tips :)


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik denk niet dat je daarvoor naar de huisars hoeft. Tenzij je natuurlijk aan de pil wil. Verder kan Aleve Feminax ook werken. Dat neemt ze zus en bij haar helpt het tegen pijn.

Geen idee wat je moet doen want ik ben een jongen, 

maar volgens mij hoort het ook pijn te doen. 

geen idee wat je daar aan kan doen

paracetamol proberen kan as je het 1x inneemt om te kijken of het werkt zeker geen kwaad

Ik zou denken aspirine of paracetamol nemen. Als dat niet werkt, kan je ook vragen of je thuis ibuprofen hebt.

Badge

Hey,

ik denk niet dat je daarvoor naar de huisarts hoeft. Ik zou een paracetamol slikken als je er last van hebt, bij mij helpt dat in ieder geval. Je kan er ook over nadenken om de pil te gaan slikken. Succes nog!

Groetjes,

Merle. 

Her ken het zelf  ook. 

 ik neen zelf een parctamol of een aflevering feminax.dat helpt meestal  al enorm .

en al je thuis bent kun je een kruik op je buik legen want  warmten verzwakt de pijn meestal an .

alsdan niet genoeg is kun je nog altijd naar de huisarts gaan voor de Pil .

Badge

hi,

misschien kan het helpen om een warme kruik op je buik te leggen en sowieso te zorgen dat je genoeg (water) drinkt. 

xx

Reageer