Vraag

menstruatie

  • 1 September 2022
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb best veel last met mn ongesteldheid. Daarbij gebruik ik graag alive maar soms heb ik het idee dat het niet lang genoeg duurt want krijg al snel weer pijn. Weet iemand nog iets dat goed werkt?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

misschien ff langs de huisarts gaan voor sterkere pijnstillers.  Maar als het zo extreem is dat je niet naar school kan gaan, kan je de anti conceptie pil doorslikken en dan even stoppen als het bijvoorbeeld vakantie is.

Hi @kimkommer8202 ,

Wat naar! Ik herken het heel erg, ik raad het erg aan om paracetemol en/of ibuprofen in te slikken en een warme kruik onder op je buik te leggen (naar mijn mening werkt dit best prima). Heb je écht zo’n enorme pijn dat het ongewoon voelt dan moet je zeker even langs de huisarts gaan want dan kan er best wel meer aan de hand zijn! De huisarts kan jouw gegarandeerd verder helpen! ;)

Liefs, Junia

 

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Heet Junia,

 

Ja ik moet even kijken wat ik zou kunnen doen. Ben opgegroeid van ach joh he beetje pijn moet je wel tegen kunnen. Daardoor kom ik in een duobio of het wel normaal is of niet. 

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Maar zal even kijken! Bedankt voor je reactie.

Reputatie 1
Badge +1

misschien ff langs de huisarts gaan voor sterkere pijnstillers.  Maar als het zo extreem is dat je niet naar school kan gaan, kan je de anti conceptie pil doorslikken en dan even stoppen als het bijvoorbeeld vakantie is.

Hey, ja helaas kan ik niet aan de anti conceptie omdat mijn ouders dat koppelen aan seks. "Dus heb ik niet nodig :/". 

Reageer