menstruatie

  • 15 February 2021
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Badge +1

Heyy wie kan me helpen😪

Ik ben 10 januari voor het eerst ongesteld geworden🤗maar toen ik in mijn onderbroek keek was het heeeeel bruin🤔 later op de dag zag ik wel rood bloed maar hadden jullie dit ook dat het aan het begin bruin is???❤️

Xxxx

Hoop dat jullie me kunnen/ willen helpen❤️❤️


4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi S_sisi2254,

ik ben een tijdje geleden ook voor het eerst ongesteld geworden. Bij mij was het inderdaad ook eerst een beetje bruinig. Dat was de eerste dag zo. De volgende dag werd het ook echt rood. Volgens mijn moeder was het helemaal niet erg. Zij had het ook nog aan het begin van de menstruatie.

Als ik jou was zou ik je geen zorgen maken. En doe je dat toch, kan je het er altijd nog met je moeder, vriendin(nen) of iemand anders die je vertrouwd over hebben.

 

Groetjes,

Paardebloem

Badge +1

 -onnodige quotes verwijderd-

Hoi paardebloem

Ahh ik ben je zo dankbaar echt duizende keren bedankt😘😘😘

Hallo, 

Verveld dat  het niet lukt. Zelf probeer ik de menstruatie cup ook uit.  Ik zorg er voor dat mijn vagina eerst een beetje natig is. Daarna pak ik de cup en vouw ik heb in de V vorm doe hem dan in mijn vagina. Draai hem een beetje rond als ik voel dat hij niet helemaal open gesprongen is probeer ik het opnieuw.

Ik weet niet hou oud je bent en of je zelf al vingert? Als je al vingert voel je dat er ook een soort kort dik slangetje in je vagina zit. Je menstruatie cup moet daarom heen. Als je dat niet doet is er misschien te weinig ruimte om hem open te laten springen. Ik hop dat je hier wat aan hebt. 

Ik zou voor de zekerheid wel een maandverband in je onderbroek doen. Wat soms lekt hij wel een beetje bij.  Het zou ook kunnen dat ik de verkeerde maat heb waardoor hij bij mij een beetje lekt. Dat hoeft dus bij jou niet zo te zijn:). 

Groetjes,

Louise 

ps: Het zou leuk zijn als je laat weten of je iets aan mijn bericht hebt. Ook ben ik benieuwd naar jouw ervaringen met de menstruatie cup

Sorry verkeerde antwoord, in de verkeerd topic. 

hahha

Reageer