Mensen uit mijn klas plagen me met mijn beenhaar

  • 29 January 2021
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

Heyy ik ben een 14 jarige jongen die in de 2e zit en heb veel/donker been haar en ben dan ook de enige uit me klas. Soms “plagen” mensen uit me klas me hier mee ook vrienden. En ik vind dat best wel naar voral nu ik niemand anders ken die ook zulk been haar heeft. 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

he ik ben een meisje van 13.

ik snap dat je dit vervelend vindt, ik zelf scheer mijn benen ook niet (ik heb ook niet zo veel haar) maar de meeste meisjes uit mijn klas doen dit al wel maar ik voel me er gewoon  nog niet comfortabel bij.

Maar is het bij jongens niet redelijk normaal om beenhaar te hebben, ik weet namelijk dat in mijn klas meerdere jongens dat ook hebben.

-onnodige quote verwijderd-

Ja dat dacht ik dus ook maar toch doen mensen er minder Fijn over ook al gaat het niet om hun mening wou ik toch wel even wat van andere weten snap je?

 

Reputatie 4
Badge +3

ja snap ik wel, toch vindt ik het nog steeds een beetje gek ik dacht altijd dat dat bij jongens wel best normaal was.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi J3ss3,

wat vervelend en irritant dat de andere kinderen uit je klas je plagen met je beenhaar. Want, lijkt mij, dat is toch heel normaal? Ik dacht het wel. Probeer je er niks van aan te trekken, of als het je echt kwetst, heb het er dan over met die andere kinderen. Misschien denken zij wel dat je het helemaal niet erg vindt, en dat het gewoon een plagerijtje is, als jongeren onder elkaar.

Schaam je niet voor je beenhaar! Wacht maar tot de andere jongens beenhaar krijgen, dan zullen ze eens wat beleven:wink:. Nee hoor, sorry, grapje. Hopelijk helpt het als je aangeeft dat je het vervelend vindt. En zo niet, zeg het dan maar.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Het is gewoon normaal om veel beenhaar te hebben als jongen. De ene jongen krijgt het eerder dan de ander, en de hoeveelheid beenhaar zal ook per jongen verschillen. Wel echt vervelend dat je daar mee geplaagd wordt. Je zou bij die kinderen kunnen aangeven dat je het niet leuk vind dat ze je daarom plagen. Ja en verder zal ik mij daar niks van aantrekken, de jongens krijgen het vanzelf ook.

Ik heb ook redelijk veel beenhaar, en i do not Care. Lichaamsbeharing is toch helemaal prima! Bij jongens en bij meisjes. Als jij het chill vindt om te laten staan moet je dat vooral doen! Zeg tegen je vrienden dat je het niet aangenaam vindt, ze zullen dan wrs wel stoppen. 

 

Badge +1

Heyyyyyy

Het is heel normaal omdat te hebben.

Die mensen lachen je uit maar de meeste hebben beenhaar.

Het is zielig om dat te zeggen tegen iemand, hun hebben wrs ook wel beenhaar.

Je hoeft je er niets van aan te trekken want als ze zelf een maand hun benen niet scheren dan is het een oerwoud denk ik. =)

Liefsssssssssss=)

Reageer