Skip to main content

Vinden jullie een snor mooi? 
En vanaf welke leeftijd hadden jullie een zichtbare snor?

Hey @Anoniem738382 ,

Ik vind het zelf niet zo mooi eigenlijk.. Ik heb zelf sinds mijn 13e al een beetje een donssnor, helaas. 😞 Ik haal het daarom ook weg. 🙂 Gelukkig zie je er dan niet echt meer wat van, omdat het nog niet echt kleur heeft.

 

Maar als jij het graag wil en mooi vind is dat prima natuurlijk, gewoon doen wat je zelf wil. 🙂 Of iemand anders het heeft maakt me ook niet echt uit, maar wil het zelf iig liever niet. :)

 

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon ivm overzichtelijkheid )


Heyy,

Persoonlijk vind ik een snor/baard ook niet zo mooi staan bij mezelf dus ik scheer alles wat ik heb weg. Ik begon een donssnor te krijgen rond mijn 14e en ben toen eigenlijk gelijk begonnen met scheren.

Ben het verder helemaal eens met @Jesse08 als jij het wel mooi vind kan je het prima laten staan die keuze is helemaal aan jou! Je moet iig doen wat jij fijn vind en waar jij je goed bij voelt! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Ik vind het ook niet echt mooi bij mezelf dus gezichtshaar gaat allemaal weg.

Ik scheer me sinds m’n 15de. Eerst maar 1 of 2 keer in de week. Nu om de dag.


Alleen een snor vind ik niet uitzien doe dan een kort baardje. Zelf uiteraard nog niks


Hoi hoi, ik vind het bij sommige jongens best mooi. Bij mezelf absoluut niet 😊. Mijn grote vriend is dan ook een tube scheercrème en ook het bijbehorende mesje 😉. Gelukkig heb ik (nog) niet veel beharing. Maar over anderen vind ik: doe het zoals je zelf wilt! 

Groetjes liefs Tartan X 


Ik als jongen vind het zelf niet echt mooi bij een tiener. Ik scheer hem lekker. Ook kan je als tiener nog geen volle snor groeien en ziet het er vaak gek/viezig uit naar mijn mening. Het is natuurlijk je eigen keuze, dus doe waar je je goed bij voelt.


Persoonlijk vind ik een snor pas staan als die getrimd is tot de bovenlip en gepaard gaat met een goede volle baard. Een grote snor vind ik niet echt mooi en al helemaal niet als je alleen een snor hebt. Verder vind ik het volledig wegscheren van je snor met alleen een baard oké, maar niet heel mooi. Ik vind mannen zonder gezichtshaar er altijd uitzien als babies 😅,  ik houd wel van veel gezichtshaar. 

In islam is de regeling betreft gezichtshaar het volgende: trim de snor (dat wil zeggen bijhouden zodat het max. tot je bovenlip komt) en laat de baard groeien. 


Hi,

Ik begin nu al een snor te krijgen, en ik vind hem bij mezelf best leuk staan. Ook over het algemeen staan snorren jongens leuk vind ik

Grtz, 3costaboy


Hoi,

Ik vind het bij mij niet mooi dus ik scheer het weg.

Groetjes, Monkeyboy08 


Reageer